افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

قطع خدمات پزشکی در شمال غزه جان 700 هزار نفر را تهدید می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 271603
قطع خدمات پزشکی در شمال غزه جان 700 هزار نفر را تهدید می کند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر رسانه ای دولت غزه درباره پیامدهای کمبود خدمات پزشکی و بهداشتی در شمال نوار غزه بیانیه ای صادر کرد. دفتر مطبوعاتی دولت غزه اعلام کرد: تعلیق خدمات درمانی و بهداشتی در استان های «غزه» و «شمال» زنگ خطری قبل از وقوع فاجعه است. فاجعه ای که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر رسانه ای دولت غزه درباره پیامدهای کمبود خدمات پزشکی و بهداشتی در شمال نوار غزه بیانیه ای صادر کرد.

دفتر مطبوعاتی دولت غزه اعلام کرد: تعلیق خدمات درمانی و بهداشتی در استان های «غزه» و «شمال» زنگ خطری قبل از وقوع فاجعه است. فاجعه ای که جان 700 هزار نفر را تهدید می کند.

در ادامه بیانیه این دفتر ضمن اشاره به لزوم اعزام تجهیزات و پرسنل پزشکی به نوار غزه، آمده است: خواستار ایجاد بیمارستان های صحرایی و ورود فوری کادر پزشکی هستیم.

روز گذشته پس از اصابت دو گلوله ارتش رژیم صهیونیستی به پذیرش و اورژانس بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه، کادر درمانی و مجروحان از این بیمارستان خارج شدند.

به این ترتیب بیمارستان کمال عدوان نیز از روند خدمات رسانی به فلسطینی های مقیم نوار غزه کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار شهاب نیوز، بیمارستان کمال عدوان تنها بیمارستان در شمال نوار غزه بود که به فلسطینیان خدمات رسانی می کرد. زیرا بیمارستان «العوده» واقع در «تل الزعتر» در شمال نوار غزه نیز به دلیل محاصره تسلیحات ارتش رژیم صهیونیستی قادر به ارائه خدمات به ساکنان این منطقه نیست.

با تعطیلی بیمارستان کمال عدوان، بیمارستان فعالی در شمال نوار غزه برای مداوای مجروحان حملات شدید و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه وجود نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.