افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

قطعات الکترونیکی کروز پس از فروش با کیفیت بالا.

  • کد خبر : 404647
قطعات الکترونیکی کروز پس از فروش با کیفیت بالا.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت صنایع تولیدی کروز را می توان به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در کشور معرفی کرد، شاید بتوان گفت کروز در تولید قطعات الکترونیکی خودرو پیشگام است. این قطعه ساز در حال حاضر 14 هزار کارگر مستقیم دارد و در سال گذشته موفق به تولید رکورد 58 میلیون لوازم یدکی […]

بازار؛ گروه خودرو: شرکت صنایع تولیدی کروز را می توان به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در کشور معرفی کرد، شاید بتوان گفت کروز در تولید قطعات الکترونیکی خودرو پیشگام است. این قطعه ساز در حال حاضر 14 هزار کارگر مستقیم دارد و در سال گذشته موفق به تولید رکورد 58 میلیون لوازم یدکی خودرو در قالب 1400 کد شد. بازار اصلی تامین قطعات رزمناو خودروسازان است. اما برای رفع نیاز مشتریان در بازار لوازم یدکی و لوازم یدکی، بخشی از محصولات خود را به این بخش ارسال می کند.

بومی سازی قطعات خودرو توسط کروز در چند سال اخیر باعث شده تا آنها به فناوری های جدید و دانش فنی تولید قطعات دست یابند، این مشکل در کنار رعایت استانداردهای جهانی در ساخت قطعات خودرو، مشارکت در بازار پس از فروش را افزایش داده است. برای این قطعات یدکی سازنده بنابراین گزارش، رضا برن آبادی، کارشناس صنعت خودرو با اشاره به کیفیت قطعات کروز در بازار قطعات یدکی کشور به «بازار» گفت: شاید بتوان گفت قطعات الکترونیکی تولیدی شرکت قطعات کروز از بهترین هاست. قطعات یدکی در بازار خودروهای ملی

برن آبادی با بیان اینکه در شرایط کنونی بازار لوازم یدکی، مشتریان قیمت و کیفیت را جزو پارامترهای اصلی خرید لوازم یدکی قرار می دهند، تصریح کرد: کیفیت لوازم یدکی کروز که در بازار لوازم یدکی به ویژه الکترونیک توزیع می شود. قطعات یدکی از برندهای دیگر بهتر است. ملی یا حتی وارداتی بهتر می شود. در ماه های اخیر عرضه قطعات یدکی کروز به بازار اندکی کاهش یافته است که این امر نیز به دلیل ورود قطعات یدکی این سازنده به خطوط تولید خودروسازان برای افزایش تیراژ تولید است.

این کارشناس صنعت خودرو درباره قیمت محصولات کروزر به فروش می رسد که در بازار لوازم یدکی به فروش می رسد، گفت: قیمت برخی از قطعات و لوازم یدکی کروزر نسبت به سایر رقبا بالاتر است که دلیل این امر کیفیت بالا است. زیرا رعایت کیفیت و استانداردهای روز در تولید قطعات خودرو باعث گرانی محصول می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.