افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

قطر در نیمه اول توسط فلسطین متوقف شد/ انابیس از شکست نجات یافت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 191004
قطر در نیمه اول توسط فلسطین متوقف شد/ انابیس از شکست نجات یافت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، تیم های ملی فوتبال قطر و فلسطین بعدازظهر دوشنبه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آل بیت قطر به سرمربیگری نینگ ما به مصاف یکدیگر رفتند. . در یک. گل های نیمه اول را «عدی الدباغ» (37) برای فلسطین و «حسن الهیدوس» (6+45) […]

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، تیم های ملی فوتبال قطر و فلسطین بعدازظهر دوشنبه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آل بیت قطر به سرمربیگری نینگ ما به مصاف یکدیگر رفتند. . در یک.

گل های نیمه اول را «عدی الدباغ» (37) برای فلسطین و «حسن الهیدوس» (6+45) برای قطر به ثمر رساندند.

قطر در نیمه اول از شکست فرار کرد

تیم قطر با کسب 3 پیروزی و بدون گل خورده موفق شد به عنوان تیم اول مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و فلسطین با یک پیروزی در گروهی که ایران، امارات و هنگ کنگ در آن حضور داشتند قرار گرفت. یک تساوی و یک باخت و به عنوان تیم سوم وارد مرحله حذفی شد.

در 15 دقیقه ابتدایی این دیدار تیم قطری توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان فلسطین در خط دفاعی سعی در محافظت از دروازه داشتند.

در دقیقه 9 تیم قطر اولین موقعیت این دیدار را ایجاد کرد. ارسال اکرم عفیف از روی کرنر به باسم الراوی رسید اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از دقیقه 15، تیم فلسطین کم کم به سود خود دست یافت و در دقیقه 19 این تیم اولین موقعیت خطرناک خود را روی دروازه قطر به دست آورد و ضربه “امید محجنه” با واکنش دروازه بان قطری به کرنر رفت.

در دقیقه 26 این دروازه بان قطر بود که ضربه محکم محمود ابوورده را مهار کرد تا دومین فرصت جدی تیم فلسطین در این دیدار از بین برود.

در دقیقه 37 پاس اشتباه مدافع راست قطری در مرکز زمین باعث شد توپ به اودی الدباغ برسد که در حالی که دو مدافع قطری را در مقابل خود داشت پشت محوطه جریمه قرار داشت. گوشه دروازه قطر تا فلسطین با یک گل از تیم میزبان پیش بیفتد.

در دقیقه 45+6 ارسال کرنر دقیق اکرم عفیف در نقطه پنالتی به حسن الهیدوس رسید که با ضربه ای دقیق دروازه فلسطین را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.