افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

قشمی ها در سه مرکز نیکوکاری به استقبال شور عاطفه‌ها رفتند

  • کد خبر : 74708
قشمی ها در سه مرکز نیکوکاری به استقبال شور عاطفه‌ها رفتند

وی اضافه کرد: همچنین ۷۸ دانشجوی کاردانی و کارشناسی شهرستان قشم مورد حمایت این نهاد هستند که ۴۷ نفر از آنان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و غیر انتفاعی، ۱۵ نفر دانشجوی دانشگاه پیام نور، ۱۶ نفر دانشجوی دانشگاه دولتی و یک نفر از طلاب حوزه علمیه است. رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم تعداد […]

وی اضافه کرد: همچنین ۷۸ دانشجوی کاردانی و کارشناسی شهرستان قشم مورد حمایت این نهاد هستند که ۴۷ نفر از آنان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و غیر انتفاعی، ۱۵ نفر دانشجوی دانشگاه پیام نور، ۱۶ نفر دانشجوی دانشگاه دولتی و یک نفر از طلاب حوزه علمیه است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم تعداد مدارس همدل در سطح این شهرستان و جزیره قشم را ۱۲ مدرسه و تعداد کل دانش آموزان مشغول در این مدارس را ۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد چهار دانش آموز دختر و پسر در مقطع ابتدایی اول، ۱۴ دانش آموز دختر و پسر در مقطع متوسط اول و ۱۴ دانش آموز در مقطع متوسطه دوم هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب می توانند برای شرکت در جشن شور عاطفه ها هدایا و کمک های خود را به صورت واریز نقدی به کارت ۷۷۶۴-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام کمیته امداد شهرستان قشم واریز کنند.

آیین شور عاطفه ها بیش از ۲ دهه است که در کشور برگزار می شود که با توجه به تغییرات صورت گرفته در سال های اخیر در آن و استفاده از ظرفیت کامل مدارس برای کمک به نیازمندان، می توان آن را تمرین کمک به همنوع بین آینده سازان کشور دانست.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=74708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.