افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

قرعه کشی هلند و فرانسه / کدام تیم قربانی گروه مرگ می شود؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 306512
قرعه کشی هلند و فرانسه / کدام تیم قربانی گروه مرگ می شود؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال فرانسه و هلند بعدازظهر جمعه از ساعت 22:30 در ورزشگاه در یکی از حساس ترین دیدارهای دور دوم جام ملت های اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.ردبول شنآلمان مقابل هم قرار گرفت و نتیجه کار دو تیم تساوی 0-0 بود. فرانسه و آلمان در اولین دیدار خود در […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال فرانسه و هلند بعدازظهر جمعه از ساعت 22:30 در ورزشگاه در یکی از حساس ترین دیدارهای دور دوم جام ملت های اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.ردبول شنآلمان مقابل هم قرار گرفت و نتیجه کار دو تیم تساوی 0-0 بود.

فرانسه و آلمان در اولین دیدار خود در این بازی ها موفق شدند پیروز میدان را ترک کنند. خروس ها با یک گل اتریش را شکست دادند و لاله های نارنجی با نتیجه 2-1 از سد اسلواکی گذشتند.

هر دو تیم رقابت جذابی را از خود به نمایش گذاشتند و در آنچه به عنوان گروه مرگ یورو 2024 شناخته می شود، هر لحظه ممکن است یک تیم سقوط کند و قربانی گروه مرگ شود. اما در نهایت این اتفاق بدون رد و بدل گل رخ نداد و بازی با تساوی به پایان رسید.

هلند و فرانسه در این گروه 4 امتیازی هستند و هلند در بیشترین گل زده صدرنشین است. اتریش 3 امتیازی است و لهستان در رده آخر قرار دارد.

با این تساوی سرنوشت تیم های صعود کننده به مرحله بعد در دور آخر مشخص شد.

جایی که هلند باید با اتریش دیدار کند. هلند در این دیدار روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت. آنها باید به مصاف تیمی بروند که قبلا 3-1 لهستان را شکست داده بود. این در حالی است که در هفته اول هلند 2-1 از سد لهستان گذشت. تساوی هلند مقابل اتریش، صعودش را تایید می کند و در صورت پیروزی، همچنان صدرنشین خواهد بود. اما اگر به اتریش ببازند و فرانسه از لهستان امتیاز بگیرد، هلند سوم خواهد شد.

به نظر می رسد فرانسوی ها کار آسان تری پیش رو دارند. اما او باید به مصاف لهستان برود. لهستان تیم بدون امتیاز این گروه است که در رده آخر قرار دارد. اگرچه لهستان در بازی اول مقابل هلند لواندوفسکی را در اختیار نداشت و در بازی دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، اما احتمالاً در آخرین بازی از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت و نبرد لواندوفسکی برای تیمش است. برای حفظ شانس کمی برای صعود (شاید آنها بتوانند به عنوان یکی از 3 تیم برتر صعود کنند که بعید است) محکوم به برد، با مدافعان فرانسه تماشایی خواهد بود.

فرانسه برای کسب مقام اول به برد مقابل لهستان نیاز دارد و در صورت شکست می تواند در رده سوم قرار گیرد. اما قرعه کشی صعود آنها را حداقل به تیم دوم تایید می کند.

اتریش نیز شرایط مساعدی برای ارتقا دارد. آنها مقابل فرانسه به راحتی تسلیم نشدند و نشان دادند که مقابل لهستان ترسناک و خطرناک هستند. از آنجایی که شکست فرانسه مقابل لهستان چندان محتمل نیست، اتریش باید از قدرت خود برای شکست هلند استفاده کند. البته تساوی می تواند نتیجه خوبی برای اتریش باشد چرا که با 4 امتیاز می توانند به عنوان یکی از سومین بهترین ها شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.