افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

قرعه کشی بین آلومینیوم و فن / تقسیم امتیاز در اراک – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 362754
قرعه کشی بین آلومینیوم و فن / تقسیم امتیاز در اراک – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال آلومینیوم و هواداران در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر امروز شنبه بیست و چهارم شهریور ماه با داوری میثم حیدری و با حضور سیستم داوری ویدیویی VAR در محل سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استادیوم (ره) در شهر اراک از ساعت 19:30 […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال آلومینیوم و هواداران در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر امروز شنبه بیست و چهارم شهریور ماه با داوری میثم حیدری و با حضور سیستم داوری ویدیویی VAR در محل سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استادیوم (ره) در شهر اراک از ساعت 19:30 این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، ابوالفضل قنبری (76- طالب ریکانی)، امین جهان کهن (11- کارت زرد)، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدراق، محمدمهدی لطف گدرزایی.

طرفداران: محمدحسین منادی، عرفان معصومی، صائب محبی (کارت زرد 85)، میثم تحیدست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، ادریس رحمانی (69- محمدحسین صادقی)، میلاد خدایی، محمد دیندار (80- محمد حسین زواری)، پیمان رنجبری (69- علی فتحی و مهدی گودرزی).

گرامیداشت یاد و خاطره مرتضی خائفی مداح فقید ملوان توسط باشگاه آلومینیوم
قرعه کشی بین تقسیم بندی آلومینیوم و فن / امتیاز در اراک
با تشکر از سید مهدی رحمتی مربی سابق و هوادار فعلی آلومینیوم از باشگاه آلومینیوم و هیئت فوتبال استان مرکزی

هواداران بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 11 موقعیت خوبی برای هواداران ایجاد شد که بازیکنان آلومینیوم توپ را دفع کردند. در دقیقه 20 فرصت دیگری برای هواداران ایجاد شد و منصوری توپ را گرفت و ضربه ای به آن زد که دروازه بان آلومینیومی توپ را گرفت.

در دقیقه 33 این شاگردان سید مهدی رحمتی بودند که روی دروازه بومی فشار آوردند و ضربه دیندار توسط بازیکنان آلومینیوم راهی کرنر شد. در نیمه اول هواداران خود را بسیار بهتر از آلومینیو نشان دادند اما موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد تا این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما هیچ یک از موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند و امتیازات را تقسیم کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.