افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی + جدول.

  • کد خبر : 292092
قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی + جدول.

به گزارش صبح تاشه به نقل از ایرنا، مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و ناظران مربوطه از جمله نماینده. شورای نگهبان، نماینده وزارت کشور، نماینده سازمان صدا و سیما و سایر نمایندگان و همچنین برخی. با هنرمندان و […]

به گزارش صبح تاشه به نقل از ایرنا، مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و ناظران مربوطه از جمله نماینده. شورای نگهبان، نماینده وزارت کشور، نماینده سازمان صدا و سیما و سایر نمایندگان و همچنین برخی. با هنرمندان و ورزشکاران شروع شد.

اختاز نیوز: مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امشب برگزار می شود.

پیمان جبلی در این آیین، حماسه باشکوه بدرقه شهدای خدمت را نشانه عظمت و شکوه سرمایه اجتماعی ملت دانست و گفت: اقیانوس ملت را در مراسم تشییع شهدا به تصویر بکشید. خدمات رسانی و انتقال ویژه برنامه های انتخاباتی یکی از وظایف سنگین رسانه ملی است.

photo_2024-06-09_23-55-57

وی با تاکید بر اینکه تمامی ماموریت های صدا و سیما بر اساس راهبرد تحول رسانه ملی و دو محور هویت محوری و عدالت خواهی تدوین می شود، تصریح کرد: رسانه ملی خود را موظف می داند که عادلانه خود را در اختیار کاندیداها قرار دهد. تا نظرات خود را بیان کنند.

جبلی خاطرنشان کرد: برنامه های در نظر گرفته شده برای شش کاندیدای انتخاباتی در رسانه ملی شامل پنج مناظره، سه میزگرد، چهار مستند رادیویی و تلویزیونی، یک برنامه جلوی دوربین، گفتگو با مردم استان، برترین ها. ، ویژه برنامه گفتگوهای آموزنده، برنامه بدون آن مداحی است.

رئیس صدا و سیما گفت: علاوه بر این در این انتخابات سامانه تلویزیونی در اختیار کاندیداها قرار می گیرد و هر کاندیدا می تواند به صورت شبانه روزی شبکه اختصاصی داشته باشد و این برنامه ها از شبکه تلویزیونی سیما پخش خواهد شد. اینترنت رایگان.

در ادامه این مراسم مادر شهید زین الدین در ارتباط زنده تلویزیونی از قم اظهار داشت: باید به فردی رای دهیم که صادق باشد و برای خدا کار کند. ریاست جمهوری امانتی است که نباید به آن خیانت کرد. مسئولان باید کارشان را برای خدا انجام دهند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور جدید باید مانند آقای رئیسی به فکر مردم باشد، مردمی که چشمشان به مردم دوخته شده و گوش به سخنان رهبر معظم انقلاب باشد.

مادر شهید زین الدین در مراسم قرعه کشی برنامه های ریاست جمهوری گفت: امیدواریم مردم فردی را انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهدا و سنت شهدا باشد. حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان همه دشمنان است. خانواده شهدا امیدوارند رئیس جمهور بعدی مثل رئیسی فقط به فکر مردم باشد.

سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه این مراسم گفت: کمیسیون بررسی تبلیغات خلاف قانون موظف به نظارت بر برنامه های انتخاباتی صدا و سیما و سایر برنامه های تبلیغاتی است. هیئت اجرایی بر اقدامات کمیسیون نظارت می کند.

وی افزود: کاندیداهای محترم و نمایندگان آنها از چهره های برجسته نظام هستند. هر کس را مردم بشناسند، منصب ریاست جمهوری را اشغال خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.