افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

قرعه تلخ یاران سردار آزمون در تیم رم/لرکوزن به فینال راه یافت – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 259361
قرعه تلخ یاران سردار آزمون در تیم رم/لرکوزن به فینال راه یافت – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرنگار بیشتردر دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب از ساعت 22:30 دو بازی همزمان برگزار شد که یکی از آنها با بایر لورکوزن از آلمان و رم از ایتالیا به مصاف هم رفتند. یکی از آنها در استادیوم Bay Arena که با تساوی 2-2 به پایان رسید، بنابراین به لطف […]

گزارش کردن خبرنگار بیشتردر دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب از ساعت 22:30 دو بازی همزمان برگزار شد که یکی از آنها با بایر لورکوزن از آلمان و رم از ایتالیا به مصاف هم رفتند. یکی از آنها در استادیوم Bay Arena که با تساوی 2-2 به پایان رسید، بنابراین به لطف پیروزی 2-0 لورکوزن در خانه حریف، این قهرمان جدید بوندسلیگا است که به فینال خواهد رفت. بازی با برتری 4-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت.

برای این دیدار «دانیل دروسی» سرمربی رم تیمش را با سیستمی تهاجمی و 3 مهاجم به میدان فرستاد.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم از ابتدا در کنار لوکاکو در ترکیب تیمش در این دیدار حضور داشت و عملکرد موثری از خود به نمایش گذاشت.

آزمون در دقیقه 42 پس از اشتباه “جاناتان تاه” موفق شد یک پنالتی از مدافعان لورکا بگیرد تا “لئاندرو پاردس” اولین گل رم را به ثمر برساند.

در دقیقه 66 رم دوباره صاحب یک پنالتی شد و لئاندرو پاردس موفق شد گل دوم را برای رم به ثمر برساند تا بازی به تساوی برسد.

اما این پایان کار نبود و لورکوزن که نمی خواست رکورد بازی های بدون شکست را از آن خود کند، توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 82 جانلوکا مانچینی به طور تصادفی دروازه خود را باز کرد تا بازی 2-1 شود.

شاگردان آلونسو اگرچه با این نتیجه به فینال می‌رفتند، اما همچنان تلاش می‌کردند تا گل بزنند.جوزف استانیسیچ در دقیقه 7+90 بار دیگر دروازه رم را باز کرد و بازی بایرلورکوزن به تساوی رسید. چهل و نهم بازی بدون گم شده اش برای ثبت نام نیز

در دیگر دیدار نیمه نهایی دیگر نماینده ایتالیا یعنی آتالانتا شب درخشانی را پشت سر گذاشت و با نتیجه 3 بر صفر مارسی را شکست داد و در مجموع 4 بر یک به فینال راه یافت.

سردار آزمون در دقیقه 72 این دیدار جای خود را به «ادواردو بووه» داد. نکته قابل توجه این است که این بازیکن با بایرلورکوزن قرارداد دارد و به صورت قرضی در رم بازی می کند و طبق قوانین این حضور لورکوزن در فینال نیز به نام سردار آزمون ثبت شده است، بنابراین با وجود شکست رم، به لطف لورکوزن، یک فینال اروپا بود که باید به نام او ثبت شود.

به این ترتیب تیم های لورکوزن و آتالانتا در فینال این رقابت ها که در روز دوم خردادماه برگزار می شود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.