افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

قرارهای دیروقت در شرکت ملی نفت ایران 4 حکم جدید صادر شد

  • کد خبر : 412341
قرارهای دیروقت در شرکت ملی نفت ایران 4 حکم جدید صادر شد

به گزارش بازار، شب گذشته با صدور احکامی از سوی حمید برد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران 4 انتصاب جدید در این شرکت انجام شد. مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی «امیر قائم پناه» را به عنوان سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد. در متن حکم صادره آمده است: […]

به گزارش بازار، شب گذشته با صدور احکامی از سوی حمید برد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران 4 انتصاب جدید در این شرکت انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی «امیر قائم پناه» را به عنوان سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

در متن حکم صادره آمده است: در پاسخ به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در واحدهای مختلف منابع انسانی صنعت نفت، به موجب این حکم به عنوان سرپرست حوزه منابع انسانی منصوب می شوید. مدیریت توسعه شرکت ملی نفت ایران».

در ادامه معاون وزیر نفت طی حکمی «سامان قدوسی» را به سمت سرپرست روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

در حکم صادره آمده است: با عنایت به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب می شوید.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سومین حکمی که شب گذشته امضا کرد، محمدحسین دانشفر را به سمت مدیرعاملی شرکت نفت خزر منصوب کرد.

در متن حکم دانشفر آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده، به موجب این حکم به سمت مدیرعاملی شرکت نفت خزر منصوب می شود.

همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی «عباس اسدروز» را به عنوان مدیرکل و عضو ارشد هیئت مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب کرد.

در متن حکم صادره آمده است: نظر به تعهد، تجارب و خدمات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و عضو ارشد هیئت مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب می شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.