افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

قرارداد مترو اهواز به زودی منعقد می شود/ کشیدن نی از کارون – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 366786
قرارداد مترو اهواز به زودی منعقد می شود/ کشیدن نی از کارون – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترعلی اکبر حسینی محراب ظهر امروز سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه عمران اهواز، بررسی پروژه های شهری و آغاز سال تحصیلی، گفت: جلسه قرارگاه عمران از سال گذشته برگزار و جلسات متعددی برگزار شده است. امروزه تمامی مدیران شهری اعم از آب و برق، شهرداری، وزارت نفت، فولاد، نیشکر، محیط […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترعلی اکبر حسینی محراب ظهر امروز سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه عمران اهواز، بررسی پروژه های شهری و آغاز سال تحصیلی، گفت: جلسه قرارگاه عمران از سال گذشته برگزار و جلسات متعددی برگزار شده است. امروزه تمامی مدیران شهری اعم از آب و برق، شهرداری، وزارت نفت، فولاد، نیشکر، محیط زیست و… حضور داشتند تا برای عمران و آبادانی اهواز تلاش کنند.

وی موضوع دسترسی به شهر را مهم ترین موضوع این جلسه اعلام کرد و گفت: این موضوع قبلاً به تصویب رسیده و اکنون قراردادهای بین دستگاه های اجرایی و کسبه که شهرداری، عصا، نفت و فولاد هستند انجام شده است. امضا برای ساماندهی ورودی های شهر و زمانی که فردی که وارد شهر اهواز می شود باید حس خوبی نسبت به آن داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: موضوع دیگر آماده سازی شهر برای مراسم بازگشایی اول مهر بود تا بچه ها شناخت خوبی از شهر، مدرسه و اطراف داشته باشند.

حسینی محراب ادامه داد: همچنین در رابطه با محیط شهری، ایستگاه های اتوبوس و …. ایاب و برو گفته شد امیدواریم با مشکلی مواجه نشوند. مقرر شده اولین ساعات پانزده روز اول مهر شناور باشد تا خانواده ها فرزندان خود را به مدرسه ببرند و سپس سر کار بروند.

به گفته وی، قبلاً دولت تصویب کرده بود که یک نفر (پدر یا مادر) اجازه شناور داشته باشد، اما با توجه به وسعت اهواز، زمان شناور برای والدین در 2 هفته اول تصویب شد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در خصوص مترو نیز گفته شد که پیمانکار اعلام آمادگی کرده و برای کار در خط اول متروی شهر قرارداد منعقد می شود. اگر قرارداد در ماه اکتبر امضا شود، آنها بلافاصله کار را آغاز می کنند. .

حسینی محراب بازآفرینی شهر اهواز را از دیگر موضوعات این نشست عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اهواز یکی از شهرهای بزرگ و تاریخی کشور است و سالانه گردشگران زیادی دارد، از این رو شهرداری و میراث فرهنگی موظفند در این نشست اقدام کنند. بافت تاریخی و جاهایی که نیاز به تعمیر است را فعال کنید.

وی لایروبی و نیزار برداری کارون را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و افزود: امیدواریم سازمان آب و برق که این وظیفه را بر عهده دارد کار را به نحو احسن انجام دهد، البته الان هم دارند انجام می دهند اما موانعی داشتند. مانند محیطی که پرندگان مهاجر از آنجا آمده اند.

استاندار خوزستان گفت: شهرداری تصمیم گرفت تا موانع ماشین آلات خود در ساحل را برطرف کند تا کناره های ساحل کاهگل را حذف کنند.

حسینی محراب تصریح کرد: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال گردشگران زیادی از اهواز دیدن می کنند. می تواند بیا به محیط شهر و پارک ها بیشتر توجه کنید تا افرادی که وارد شهر اهواز و استان می شوند هضم بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در خصوص پارک بانوان نیز. مشکل برق بود که قرار شد شهرداری سریعا درست و توزیع کند تا در مهرماه استفاده شود و دختران و خانم ها از آن استفاده کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: به پارک شهر نیز توجه بیشتری داشته باشند تا مردم بتوانند به نحو احسن از آن استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.