افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

قرآن به ما آموخت که هر چیزی جز «سود مردم» اسراف است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 237072
قرآن به ما آموخت که هر چیزی جز «سود مردم» اسراف است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف در پیام نوروزی خود به مناسبت تحویل سال نو گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در آخرین ماه سال گذشته برگزار شد. مردم از طریق مشارکت خود به مقامات منتخب این فرصت را داده اند تا حکومت را در راستای منافع عمومی تغییر دهند. ما باید قدر این فرصت را […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف در پیام نوروزی خود به مناسبت تحویل سال نو گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در آخرین ماه سال گذشته برگزار شد. مردم از طریق مشارکت خود به مقامات منتخب این فرصت را داده اند تا حکومت را در راستای منافع عمومی تغییر دهند. ما باید قدر این فرصت را بدانیم. بزرگترین تشخیص دوری از حاشیه های شخصی یا قبیله ای و تمرکز بر خدمت به مردم است. قرآن به ما آموخت که هر چیزی جز «نفع الناس» اسراف است.

متن پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

سال نو بر ایرانیان عزیز در سرتاسر جهان و تمامی عزیزان نوروزی مبارک باد. همچنین تقارن بهار طبیعت و بهار طبیعت و هدایت، یعنی ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیرم که برای تک تک ما در کنار هم رشد کنیم.

همچنین به برادران و خواهران مجاهد غزه و فرزندان بزرگوارشان که در خیزش مقاومت هستند و وجدان بشری را متوجه اقتدار و مظلومیت فلسطین کرده اند، درود می فرستم.

سال گذشته دغدغه ما در خانه ملت این بود که به مسائل روزمره یا مسائل اساسی کشور بپردازیم به گونه ای که مردم احساس کنند گره هایی از زندگی شان باز می شود. مردم می توانند پیام بنده از سال گذشته را ببینند که چه وعده هایی داده شده و چگونه محقق شده است. البته دولت محترم و سایر دستگاه های حاکمیتی باید با همدلی و هم افزایی اجرای مصوبات را دنبال کنند. در این زمینه به طور موثر پیشرفت برنامه هفتم را دنبال خواهیم کرد.

در آخرین ماه سال گذشته، انتخابات شورای اسلامی شهر برگزار شد. مردم از طریق مشارکت خود به مقامات منتخب این فرصت را داده اند تا حکومت را در راستای منافع عمومی تغییر دهند. ما باید قدر این فرصت را بدانیم. بزرگترین تشخیص دوری از حاشیه های شخصی یا قبیله ای و تمرکز بر خدمت به مردم است. قرآن به ما آموخت که هر چیزی جز «نفع الناس» اسراف است.

سال 1403 که انتصاب رهبر انقلاب برای امسال نیز بر نقش مردم در اقتصاد تاکید دارد، فرصت مناسبی است تا با نگاه به آرمان ها و واقعیت ها، ناکامی ها و دستاوردها و پرهزینه، چشم انداز نوین ملی خود را طراحی کنیم. تجربیاتی که در دو دهه اخیر داشته ایم و با اراده عمومی به دنبال تحقق آن هستیم.

امیدوارم سال جدید، سال درخشان ملت ایران و سال آغازین برای مردم عزیزمان باشد. در پناه خدا سلامت و شاد و سربلند باشید.

محمد باقر قالیباف
رئیس شورای اسلامی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.