افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

قدردانی مجلس از کانون بازنشستگان به دلیل رد کلیات لایحه بودجه 1403

  • کد خبر : 151980
قدردانی مجلس از کانون بازنشستگان به دلیل رد کلیات لایحه بودجه 1403

به گزارش بازار، محمد اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی کشور در نامه ای با تشکر از دکتر محمدباقر قالیباف و سایر نمایندگان نوشت: درخواست پیگیری فوری در شورای اسلامی کشور را داریم. بنابراین دولت موظف است منابع مالی لازم را تأمین کند». اعمال طرح یکسان سازی حقوق مستمری […]

به گزارش بازار، محمد اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی کشور در نامه ای با تشکر از دکتر محمدباقر قالیباف و سایر نمایندگان نوشت: درخواست پیگیری فوری در شورای اسلامی کشور را داریم. بنابراین دولت موظف است منابع مالی لازم را تأمین کند». اعمال طرح یکسان سازی حقوق مستمری بگیران در سال 1403 در طرح بودجه دولت.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم شورای اسلامی

سلام

با احترام، با آرزوی موفقیت و سلامتی برای جنابعالی و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، همانطور که اشاره فرمودید، قشر پرتلاش، دلسوز و نجیب بازنشستگان کشور عمر مفید خود را وقف ایثارگران و ایثارگران نموده اند. خدمت صادقانه به پیشرفت و توسعه کشور در بخش های مختلف.

با توجه به مجموعه مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی به خصوص در سال های اخیر با انواع مشکلات و تنگناهای معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و اخیرا قدرت خریدشان روز به روز کاهش می یابد و واقعاً درمانده هستند. هزینه های بسیاری، مراقبت های بهداشتی و معیشت خود را پوشش دهد. ضمن تشکر ویژه از جناب عالی، در این خصوص تقاضای پیگیری فوری در شورای اسلامی شهر را داریم تا دولت موظف باشد منابع مالی لازم را برای اجرای طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان در منطقه تامین کند. لایحه قانون بودجه دولت ۱۴۰۳. خوشبختانه مرحله اول این مواد در رای منفی مجلس به بودجه عمومی انجام شد.

اکنون که به حول قوه الهی مطالبات گسترده بازنشستگان و اهتمام و درایت جناب عالی و همکاران در شورای اسلامی، شورای اسلامی طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را به تصویب رسانده و در برنامه هفتم برای توسعه کشور نیز تدابیری برای رفع مشکلات آن اندیشیده شده است، ما جمعی از بازنشستگان کشور با تشکر از پیگیری و اقدام جناب عالی و شورای اسلامی در این زمینه ، برای همکاری و تعامل لازم در این زمینه اعلام آمادگی می کنند.

مرد … التوفیق

محمد اسدی

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی کشور.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.