افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

قدردانی سفیر ایران از اقدام پاکستان در اعلام روز حمایت از فلسطین

  • کد خبر : 391846
قدردانی سفیر ایران از اقدام پاکستان در اعلام روز حمایت از فلسطین

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان از تصمیم دولت این کشور مبنی بر اعلام روز 7 اکتبر به عنوان روز حمایت از فلسطین قدردانی کرد. رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام آباد در ایکس ری نوشت: ابتکار پیشگام جمهوری اسلامی پاکستان برای اعلام روز 7 اکتبر به عنوان روز حمایت از فلسطین اقدامی ارزشمند […]

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان از تصمیم دولت این کشور مبنی بر اعلام روز 7 اکتبر به عنوان روز حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام آباد در ایکس ری نوشت: ابتکار پیشگام جمهوری اسلامی پاکستان برای اعلام روز 7 اکتبر به عنوان روز حمایت از فلسطین اقدامی ارزشمند و شایسته است که می تواند الگویی برای همه کشورها باشد. جهان به ویژه کشورهای مسلمان باید الگوهای خلاقانه ای را برای گرامیداشت یاد و خاطره ده ها هزار غیرنظامی بی گناه از جمله زنان و کودکان در غزه ایجاد کنند و یاد و خاطره قربانیان جنایت نسل کشی رژیم اسرائیل را زنده نگه دارند آپارتاید .

وی همچنین نوشت: این روز به عنوان نماد آزادی، مبارزه با اشغالگری، مقاومت و استقامت و حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین و پرهیز از تنش در برابر ظلم و ظلم در تقویم جهانی خواهد درخشید.

این دیپلمات ایرانی افزود: همچنین این ابتکار می تواند به الگوی همبستگی با مردم فلسطین در همه کشورهایی که تاکنون به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی نکرده اند تبدیل شود. بدون شک آرزوی همه دوستداران فلسطین در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی است که با به رسمیت شناختن 7 اکتبر به عنوان روز همبستگی با فلسطین و بزرگداشت این روز، از این ابتکار بزرگ استقبال و حمایت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.