افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

قدردانی رئیس جامعه حوزوی از زحمات خبرنگاران – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 317983
قدردانی رئیس جامعه حوزوی از زحمات خبرنگاران – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیام آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است: وی افزود: در دنیای امروز رسانه ها و فضای مجازی تأثیر غیرقابل انکاری بر افکار و اذهان دارند، حضور گسترده دشمنان در فرمان مدیریت رسانه، این محصول مفید و مؤثر را به ابزاری برای ترویج جهل، نفرت […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیام آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

وی افزود: در دنیای امروز رسانه ها و فضای مجازی تأثیر غیرقابل انکاری بر افکار و اذهان دارند، حضور گسترده دشمنان در فرمان مدیریت رسانه، این محصول مفید و مؤثر را به ابزاری برای ترویج جهل، نفرت و مدیریت افکار عمومی تبدیل کرده است. ملتها برای مقابله با امواج زهرآگین تحریف و دروغ، باید امید را زنده کرد و در فضا ترویج کرد و در این میان نقشی دلسوز، خستگی ناپذیر، با اخلاق و مطالبه گر است روزنامه نگاران بسیار برجسته است.

خبرنگاران، این مجاهدان میدان جهاد تباین، علاوه بر شناسایی و روشن شدن کاستی ها و نواقص موجود، می توانند با پیگیری دلسوزانه مشکلات و تبیین نظام مشکلات کشور، زمینه رفع مشکلات را فراهم کرده و بازویی توانا برای رفع تهدیدها و تهدیدها فراهم کنند. تقویت فرصت ها و عامل تعامل و همدلی بین مردم و مسئولان.

اگر روزنامه نگاری امید، جهاد تبیین و مطالبات اخلاقی را با محوریت اعتماد، دقت و سرعت به عنوان اصول فعالیت خود تزریق کند، منشأ تحول عظیمی خواهد بود که تفکر را به سوی حقیقت هدایت می کند و در واقع می تواند به عنوان مثال استفاده شود. در زمان ما امر به معروف و نهی از منکر را جدید ذکر کرده است. امروزه به وضوح می توان نقش رسانه های آزاد و منصفانه را در انعکاس رنج ها، تراژدی ها و پیامدها مشاهده کرد. دردهای مردم غزه

خبرنگارانی که با وجود فشارها و جنایات رژیم صهیونیستی جهان را به مبارزه با اسرائیل تحریک کرده اند و این نشان از عظمت نقش خبرنگاری دارد. 17 آگوست را به همه برادران و خواهران روزنامه نگار تبریک می گویم. فعالان عرصه خبر و رسانه ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای این عزیزان، نام و یاد شهید صارمی و سایر خبرنگاران شهید را گرامی می دارم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.