افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قدردانی رئیسی برای نصب بزرگترین سامانه نظارت هوشمند در توزیع نان

  • کد خبر : 137508
قدردانی رئیسی برای نصب بزرگترین سامانه نظارت هوشمند در توزیع نان

به گزارش بازار، دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیات دولت بعدازظهر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد و رئیس جمهور پس از استماع گزارش برخی از وزرای حوزه ماموریت خود از اقدامات انجام شده برای تسریع در تکمیل اقدامات تقدیر و تشکر کرد. دستورات برای دستیابی به نتایج طرح ها. رئیس جمهور […]

به گزارش بازار، دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیات دولت بعدازظهر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد و رئیس جمهور پس از استماع گزارش برخی از وزرای حوزه ماموریت خود از اقدامات انجام شده برای تسریع در تکمیل اقدامات تقدیر و تشکر کرد. دستورات برای دستیابی به نتایج طرح ها.

رئیس جمهور در جلسه امروز دولت با استقبال از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عبور از تحریم فرهنگی و خودکفایی در تولید کاغذ توسط کشور، بر تداوم تلاش ها و تداوم این روند تا حصول نتیجه قطعی تاکید کرد. در این زمینه حاصل می شود.

رئیسی گزارش وزیر اقتصاد و دارایی مبنی بر اجرای بزرگترین سامانه عمومی نظارت بر هوشمندسازی توزیع نان را یکی از اقدامات خوب دولت در تنظیم حوزه آرد و نان و گامی موثر برای بهینه سازی دانست. اقتصاد کشور می توان.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش وزیر ورزش و جوانان از دیدار قهرمانان مدال آور کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، کیومرث هاشمی را مجبور به ایجاد اتاق فکری متشکل از کارشناسان ورزشی، ورزشکاران مجرب و دانشجویان کرد. معلمان این رشته، مسابقه را بررسی کرده و برای تصمیم گیری در شورای عالی ورزش آماده شوند.

لایروبی خلیج گرگان به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این استان پرمخاطب و نیز فضا دادن به خیرین در امور فرهنگی از دیگر نکاتی بود که رئیس جمهور در این جلسه برای نظارت بر گزارش مسئولان مربوطه به آن اشاره کرد.

در این جلسه سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گزارشی از اقدامات کمیته امداد طی دو سال و نیم گذشته در راستای توانمندسازی مستضعفان و کمک به خوداتکایی آنان ارائه کرد.

رئیس جمهور در ابتدای جلسه امروز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، «صداقت»، «عمل درست» و «فرصت» را از ویژگی های بسیجیان برشمرد. و به نقش آفرینی و اقدامات موثر این نهاد اشاره کرد. وی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز که گفتمان بسیج در قالب گفتمان مقاومت در سطح منطقه و جهان اسلام گسترش یافته است، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در جنگ اخیر غزه را می توان متاثر از سخنرانی بسیج و پیروزی سخنرانی مقاومت در برابر اشغالگری دانست.

رئیسی با بیان اینکه پس از 45 روز جنایت، بمباران و حملات بی امان صهیونیست ها، امروز جنبش مقاومت حماس با در دست گرفتن مدیریت محل و پیشقدم شدن، صهیونیست ها را مجبور به پذیرش آتش بس و شرایط آن کرد، افزود: بدون شک پیروزی نهایی ملت فلسطین در غلبه بر متجاوزان و نابودی رژیم صهیونیستی به زودی رقم خواهد خورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این جلسه از برگزاری جشن خودکفایی در تولید کاغذ و پیروزی کشور بر تحریم فرهنگی خبر داد و گفت: در زمان کار دولت تولید کاغذ 5 هزار تن بود. و با تلاش دولت در رده تولید این رقم هم اکنون به 80 هزار تن افزایش یافته است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز پروژه توسعه فرودگاه امام خمینی (ره)، این پروژه را نگین صنعت هوایی کشور و بزرگترین پروژه این صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: این پروژه در راستای پروژه بزرگ راه ایران بوده و به عنوان یکی از اولویت های دولت وارد فاز اجرایی شده است و هدف از اجرای آن تبدیل فرودگاه امام (ره) به یکی از محورهای اصلی ترانزیتی منطقه است. که یکی از آرزوهای دیرینه صنعت هوانوردی کشور بوده است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی همچنین در گزارشی افتتاح بزرگترین سامانه نظارت همگانی در حوزه توزیع نان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: عملکرد این طرح طی یک سال و نیم گذشته صرفه جویی چشمگیری و جلوگیری از ضایعات و آرد را نشان داده است. قاچاق به طوری که مصرف آرد یارانه ای در سال جاری علیرغم افزایش مصرف نان توسط مردم به مصرف پنج سال قبل رسیده است که 27 میلیارد تومان در این بخش صرفه جویی برای دولت داشته است.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات از بروزرسانی نقشه پوشش کشور پس از 20 سال با استفاده از داده های ماهواره خیام خبر داد و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز گزارشی از نحوه برگزاری یازدهمین نشست جامع ارائه کرد. . بر اساس این گزارش، متقاضیان استخدام 4423 نفر در سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان بهزیستی، سازمان سنجش، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دانشگاه فرهنگیان، ثبت نام و آزمون 17 دی ماه برگزار می شود.

گزارش وزیر ورزش و جوانان از دیدار جامعه ورزش و قهرمانان مدال آور کشور با رهبر معظم انقلاب و پیگیری نکات مطرح شده از سوی ایشان به ویژه در زمینه اشتغال و اسکان ورزشکاران مدال آور گزارش وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از آغاز به کار مجمع خیرین میراث فرهنگی با حضور 150 سرمایه گذار، تجار و چهره های شاخص این حوزه برای مرمت و بازسازی بنای تاریخی و همچنین گزارش رئیس سازمان محیط زیست از تحقق وعده رئیس جمهور به اهالی استان گلستان در خصوص لایروبی خلیج گرگان از دیگر مواردی است که امروز در جلسه شورای دولت مطرح شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.