افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

قدردانی بهترین سازمان حفاظتی و آتش نشانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

  • کد خبر : 383098
قدردانی بهترین سازمان حفاظتی و آتش نشانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

بازار؛ گروه آب و انرژی: غلامحسین رمضانپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به کارکنان پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: در این روز از زحمات شما عزیزان قدردانی می کنم و امیدوارم همه این روز را بهتر از روز گذشته خواهد بود و من شاهد همه موفقیت ها […]

بازار؛ گروه آب و انرژی: غلامحسین رمضانپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به کارکنان پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: در این روز از زحمات شما عزیزان قدردانی می کنم و امیدوارم همه این روز را بهتر از روز گذشته خواهد بود و من شاهد همه موفقیت ها خواهم بود که بیشتر پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سطح منطقه ای و ملی بوده است و با تلاش و تلاش و مردانگی که شما در سطح انجام می دهید. ما هرگز شاهد کوچکترین حادثه ناگوار برای همکاران عزیز و تاسیسات پالایشگاهی نخواهیم بود.
وی افزود: همه ما کارمندان اداره حراست هستیم و به آنها خدمت می کنیم، زیرا حراست نیروهای محدودی در اختیار دارد و این نیروها وظیفه هدایت، نظارت و اجرای کار همه همکاران را دارند. واحدهای عملیاتی، پس همه باید خود را کارمند بخش حراست بدانیم و خود را موظف به اجرای دستورالعمل ها و مقررات واحد HSE در اداره حراست بدانیم.
رمضانپور ادامه داد: باید با حفظ امکانات، تجهیزات و مهمتر از همه نیروی انسانی شاغل در این حوزه بتوانیم بهتر از همیشه از این سرمایه ها محافظت کنیم.
هادی گل بابایی معاون تولید شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان سازمان آتش نشانی و ایمنی گفت: HSE در پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک واحد مجزا نیست و فرهنگ آن در همه کارکنان وجود دارد. . و لازمه شناخت خودشان است.
وی افزود: فرهنگ HSE را در تمامی پست های سازمانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس شاهد هستیم و باعث افتخار است که تمامی دستورالعمل های ارائه شده در HSE شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان نماد و الگو در تمامی پالایشگاه های کشور مورد استفاده قرار می گیرد. کشور
مهرداد دهداری مدیر HSED شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به کارکنان این واحد گفت: منتظر پیشبرد برنامه های راهبردی و عملیاتی خود مطابق با برنامه های زیر هستیم. سال و همچنین در راستای آموزش افراد و تکمیل تجهیزات به روز.
وی افزود: این روز را به همه دوستانی که قبل از راه اندازی و راه اندازی واحدها حضور داشتند و ارزیابی های لازم را برای بهره برداری از این واحدها انجام دادند تبریک می گویم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.