افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

قدرت پرسپولیس به VAR نرسید

  • کد خبر : 154926
قدرت پرسپولیس به VAR نرسید

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بهزاد داداش زاده درباره کیفیت دربی پایتخت گفت: کیفیت بازی با هیجان تماشاگران بسیار خوب بود و نسبت به بازی های قبلی که بسیار خسته کننده بود بهتر بود. و با تساوی به پایان رسید. هر چه بازی جلوتر می رفت، پاسخگوتر و جذاب تر بود و فکر می […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بهزاد داداش زاده درباره کیفیت دربی پایتخت گفت: کیفیت بازی با هیجان تماشاگران بسیار خوب بود و نسبت به بازی های قبلی که بسیار خسته کننده بود بهتر بود. و با تساوی به پایان رسید. هر چه بازی جلوتر می رفت، پاسخگوتر و جذاب تر بود و فکر می کنم پرسپولیس مالکیت بیشتری بر بازی داشت. البته مشخص بود که این دیدار مساوی می شود چون حساسیتی در جدول برای کسب عنوان قهرمانی وجود نداشت و در نهایت همه چیز به سود سپاهان تمام شد. به نظر من پرسپولیس می توانست برنده شود اما با وجود اینکه بهتر از استقلال بود به VAR نرسید. حالا باید به بازی های برگشت فکر کنیم تا بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به گروه های موسیقی بعد از این مسابقه گفت: گروه های بعد از مسابقه خیلی بد بودند. کادر مربیگری دو تیم عالی بود و شادی افشین پیروانی و نکونام عادی بود اما برخی از افرادی که پست دارند در فضای مجازی چهره بدی از خود نشان دادند. یحیی گل محمدی تجربه بیشتری در دربی دارد و در مجموع شخصیتش آرام است و به همین دلیل آرامتر بود اما نکونام برای اولین بار در این پست قرار گرفت و دوست نداشت باخت. آنچه عجیب است رفتار زشت افرادی مانند علی سامره است که در حد برخی صحبت ها نیست. هیچکس حق ندارد به رفتار و شخصیت کسی توهین کند زیرا دوست دارد شادی خود را اینگونه نشان دهد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: برخی می گویند خطیر از دوستان قدیمی تاج است و نتیجه را به این موضوع نسبت می دهند اما دوستی دو فوتبالیست قدیمی عجیب نیست. مهدی تاج دوست ساکت است اما کمیته انضباطی امتیاز سپاهان را کم کرد.

وی در خصوص قضاوت بازی استقلال – پرسپولیس گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره داوری اظهارنظر کنم و کارشناسانی هم در این باره صحبت می کنند اما به نظر من مشکل از خود افشاریان است. او دیگر نباید رئیس کمیته داوران باشد و تکلیفش مشخص است. 2 سال است که می گویند چقدر در بازی ها اشتباه کردند و تیم ها امتیاز گرفتند اما با این تعداد اشتباه از ریاست کمیته کنار نمی رود. نمی دانم در گذشته چگونه ما را سوت می زد و قضاوت می کرد.

داداش زاده افزود: آیا می توان در بازی VAR داشت اما صدای داوران به هم نخورد؟ این قانون در همه جای دنیا هست و اگر افشاریان آن را انکار می کند یا سعی در کتمان واقعیت دارد یا سیستم VAR فقط برای نمایش بوده است.

پیر پرسلیس خاطرنشان کرد: همه به خود اجازه می دهند در مورد هر موضوعی صحبت کنند و زیاده روی می کنند. صحبت های هیات مدیره استقلال در مورد پرسپولیس اما وظیفه آنها تامین هزینه های باشگاهشان است. البته هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس هم کامل هستند و باید به وضعیت آنها توجه شود. برای هوادارانی که واقعاً فعال هستند متاسفم که چگونه اینقدر صدمه دیده اند.

وی در پایان گفت: قرار بود درویش حق پیشکسوتان را بگیرد اما وقتی می خواهیم به ورزشگاه برویم روی سکوی دوم به ما جا می دهند یعنی کاری برای ما انجام نمی دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.