افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

قتل 3 نفر به قصد خرید مواد مخدر / اولین اعترافات قاتل سریالی وحشتناک + عکس

  • کد خبر : 410210
قتل 3 نفر به قصد خرید مواد مخدر / اولین اعترافات قاتل سریالی وحشتناک + عکس

به گزارش رکنا، جنایات این مرد از سال 1998 در آدلاید آغاز شد. اولین قربانی او همسایه ای به نام فیلیس هریسون بود. جنایتکار این زن را در سال 1998 کشت. قتل آنجا بود که پیرزن در خانه تنها بود و با 16 ضربه چاقو او را کشت و از آنجا گریخت. نوه 11 ساله […]

به گزارش رکنا، جنایات این مرد از سال 1998 در آدلاید آغاز شد.

اولین قربانی او همسایه ای به نام فیلیس هریسون بود. جنایتکار این زن را در سال 1998 کشت. قتل آنجا بود که پیرزن در خانه تنها بود و با 16 ضربه چاقو او را کشت و از آنجا گریخت. نوه 11 ساله مقتول اولین فردی بود که هنگام ورود مادربزرگش با جسد غرق در خون مادربزرگش روبرو شد.

در آن زمان پلیس به محل جنایت رفت و تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کرد اما هیچ سرنخی به دست نیامد. استیون لزلی 12 سال پس از قتل پیرزن همسایه، دومین جنایت خود را انجام داد. او این بار نزد عمه خود به نام بورلی رفت و به آدلاید رفت و او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

پس از این جنایت، استیون اموال ارزشمند عمه اش را دزدید و فرار کرد و پلیس تا مدت ها هیچ اثری از او پیدا نکرد. اما جنایات این قاتل زنجیره ای ادامه یافت و یک سال پس از جنایت دوم مردی را کشت. به نام استیون نیوتن به قتل رسید.

زمانی که جسد این مرد در خانه اش پیدا شد، ماموران متوجه شدند که تمام اشیای قیمتی وی به غارت رفته است. قربانی سوم بازنشستگی بود که تنها زندگی می کرد و به دلیل گذشت زمان جسدش تقریباً متلاشی شده بود. او این سریال را پشت سر گذاشت و با اینکه پلیس نتوانست ردی از او پیدا کند، به تنهایی به پلیس رفت و به جرم خود اعتراف کرد.

اما او گفت که یک قاتل زنجیره ای نیست و این قتل را فقط برای خرید مواد مخدر انجام داده است. این مرد توضیح داد که پس از هر قتل، اموال قربانیان را می دزدید و در ازای دریافت مواد به قاچاقچیان مواد مخدر می داد.

با اعتراف جنایتکار، محاکمه او هفته گذشته در دادگاه شهر آدلاید آغاز شد و ممکن است با سه حبس ابد روبرو شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.