افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

قتل یک زن توسط شوهرش به خاطر پول قرضی / قاتل صبح امروز اعدام شد + جزئیات

  • کد خبر : 134274
قتل یک زن توسط شوهرش به خاطر پول قرضی / قاتل صبح امروز اعدام شد + جزئیات

به گزارش اختصاصی رکنا: ساعت 2:40 بامداد 29 فروردین 1398، صحنه کشف جسد دختر جوانی در کانال آب شهریار به پلیس آگاهی معرفی شد و تحقیقات برای این پرونده آغاز شد. تحقیقات برای شناسایی زن جوان آغاز شد و در همان لحظه بود که مردی با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن همسرش خبر داد […]

به گزارش اختصاصی رکنا: ساعت 2:40 بامداد 29 فروردین 1398، صحنه کشف جسد دختر جوانی در کانال آب شهریار به پلیس آگاهی معرفی شد و تحقیقات برای این پرونده آغاز شد.

تحقیقات برای شناسایی زن جوان آغاز شد و در همان لحظه بود که مردی با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن همسرش خبر داد و با توجه به مشخصات اولیه جسد پیدا شده و مشخصاتی که مرد جوان در مورد آن اعلام کرده بود. همسرش این فرضیه را مطرح می کند که جسد متعلق به زن است، مرد جوانی است، به پزشکی قانونی مراجعه و پس از دیدن عکس های جسد زن جوان گفت جسد کشف شده مریم است.

در آن زمان مرد جوان به بازپرس ویژه قتل گفت: من و مریم برای گرفتن وام به تهران آمدیم و به بانک رفتیم و پس از دریافت پول از بانک به ترمینال جنوب رفتیم تا به شیراز برگردیم. یک لحظه رفتم دستشویی وقتی برگشتم خبری از مریم نبود و همزمان با حضور همسرم ماجرا را به پلیس اطلاع دادم. گمشده اما به من نگفتند که او را پیدا کرده اند و تا روزی که پزشکی قانونی با من تماس گرفت به شیراز برگشتم.

با توجه به اظهارات اولیه شوهر مقتول، کارآگاهان در تحقیقات اولیه به این نتیجه رسیدند که ناپدید شدن مریم در ترمینال جنوب دور از واقعیت است زیرا هیچ تصویری از مریم و همسرش در دوربین های امنیتی وجود ندارد.

تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مادر مریم به کلانتری آمد و اظهار داشت دخترم و دامادمان با هم اختلاف دارند و گمان می کنم دامادمان که سعید نام دارد دخترم را کشته است.

مادر مقتول به بازپرس گفت: مریم از طریق یکی از دوستانش با سعید آشنا شده بود اما گویا زندگی مشترک خوبی نداشتند و اخیرا با هم اختلاف پیدا کردند. دوست سعید رضا که واسطه دختر و دامادم بود 2 روز بعد از ناپدید شدن مریم به من گفت سعید می داند مریم کجاست اما به او چیزی نگو؟ اما بعد از آن روز با من تماس گرفتند و گفتند جسد آنها دختر را پیدا کردند و من تصمیم گرفتم از دامادمان شکایت کنم.

در ادامه کارآگاهان با تحقیقات پلیسی و معاینه دوربین های مداربسته و آخرین تماس های دریافتی قربانی جنایت به این نتیجه رسیدند که سعید در قتل همسر جوانش نقش داشته و به همین دلیل وی را دستگیر کردند.

سعید پس از دستگیری که گرفتار تناقضاتش شد، قتل دردناک را فاش کرد.

وی به بازپرس پرونده خود گفت: من و مریم زندگی مشترک خوبی داشتیم اما اختلافات مالی با هم داشتیم و بر سر این موضوع با هم مشکل داشتیم که من و مریم برای گرفتن مبلغ زیادی به تهران آمدیم که دیدم. که ما “من به پول راضی بودم.” به من بده با کمک دوستم او را به کویر شهریار بردیم و خفه کردیم.

در ادامه با اعترافات متهم این پرونده، ماموران آگاهی قاتل اصلی این زن جوان را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رضا قاتل اصلی پس از دستگیری اعتراف کرد که سعید به او پیشنهاد پرداخت 4 میلیون تومان داد و به من گفت مریم را بکش و من هم چون معتاد بود موافقت کردم. روز حادثه سعید و لیلا را به سمت ماشین بردیم. نیمه های شب در کویر شهریار توقف کردیم. سه تایی از ماشین پیاده شدیم. سعید او را گرفت و به سرش زد. من هم کمربندم را درآوردم و او را خفه کردم، او مقاومت کرد، سعید او را روی زمین دراز کشید و پاهایش را گرفت و من هم او را خفه کردم.

قرار بود سعید 4 میلیون پول نقد به من بدهد و به همین دلیل همسرش را کشتیم. حتی یک قیچی از خانه آورد و با همان قیچی طلاهای لیلا را گرفتیم و من پول و طلاها را به خانه بردم و سعید 20 روز بعد آمد، همه چیز را از من گرفت.

بازپرس پرونده پس از بررسی بیشتر کیفرخواست صادر کرد و رضا متهم است آدم کشی او آمدی و سعید را به اتهام همدستی در قتل مریم به دادگاه معرفی کرد.

بنا به دادخواست اولیای دم مقتول، مادر مقتول، رضا به جرم قتل یک زن مسلمان و همسر مریم، پرداخت دیه و اجبار وی به اقامت در یکی از شهرهای دورافتاده ایران به ۱۵ سال حبس محکوم شد. به تایید دیوان عالی کشور رسید.

اوایل دی ماه 1402 پس از 12 سال قاتل در زندان به دار آویخته شد و حکم آن مشخص شد. انتقام گرفتن انجام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.