افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

قتل یک جوان 24 ساله در خانه مجردی / ردیابی قاتل در اربیل عراق

  • کد خبر : 386643
قتل یک جوان 24 ساله در خانه مجردی / ردیابی قاتل در اربیل عراق

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل جوان 24 ساله ای به نام علیرضا در شب 7 آبان 92 در خانه مجردی خود در شرق تهران شروع به کار کرد. شواهد نشان می داد که علیرضا با لباس زیر خفه شده است. خواهر علیرضا در اظهاراتش به پلیس گفت: بعد از ظهر همان روز برادرم […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل جوان 24 ساله ای به نام علیرضا در شب 7 آبان 92 در خانه مجردی خود در شرق تهران شروع به کار کرد. شواهد نشان می داد که علیرضا با لباس زیر خفه شده است.

خواهر علیرضا در اظهاراتش به پلیس گفت: بعد از ظهر همان روز برادرم ترسیده به من زنگ زد و گفت که مهمان دارد. با نگرانی به خانه اش رفتم و در را باز دیدم. همه چیز در خانه به هم ریخته بود و من جسد برادرم را در اتاق خواب پیدا کردم.

در ابتدای تحقیقات چندین مظنون دستگیر شدند اما مدرکی علیه آنها به دست نیامد. پلیس پس از یک ماه در حین بررسی تماس های تلفنی مقتول به مرد 30 ساله ای به نام علی مشکوک شد. شواهد نشان می داد علی در روز حادثه چندین بار با علیرضا تماس گرفته و در زمان قتل تلفن همراه وی در منزل مقتول کار می کرده است.

علی که در آلمان شناخته شده بود در اربیل عراق دستگیر و به ایران منتقل شد. وی در بازجویی ها منکر هرگونه دست داشتن در قتل شد و اظهار داشت که چند ماه پیش با علیرضا در مترو آشنا شده و پس از آن دیگر او را ندیده است.

علیرغم ادعای متهم، کیفرخواست برای وی تنظیم و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. در این جلسه والدین علیرضا خواستار قصاص قاتل شدند.

مادر علیرضا با عصبانیت و اشک گفت: نمی دانم چرا این مرد پسرم را کشت. می خواهم دلیل قتل را بدانم. من هرگز خون پسرم را نخواهم داد و این مرد باید انتقام گرفتن باشد

متهم در دفاع از خود گفت: از شهرستان برای ثبت سفارش در کفش فروشی ها به تهران آمده بود. در مترو با علیرضا آشنا شدم و او مرا به خانه اش دعوت کرد، قبول نکردم. پس از آن دیگر با او تماس نگرفتم و متوجه قتلش نشدم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.