افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

قتل یک جوان 20 ساله در درگیری طایفه ای در غرب تهران

  • کد خبر : 117790
قتل یک جوان 20 ساله در درگیری طایفه ای در غرب تهران

کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر قتل جوان 20 ساله در درگیری طایفه ای در غرب تهران، این سوال مطرح شد که چگونه می توان با این پرونده برخورد کرد. دستور کار تیم زبده کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی. وی افزود: کارآگاهان ابتدا با استفاده […]

کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر قتل جوان 20 ساله در درگیری طایفه ای در غرب تهران، این سوال مطرح شد که چگونه می توان با این پرونده برخورد کرد. دستور کار تیم زبده کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا با استفاده از اطلاعات و روش های میدانی آن را کشف کردند. در جریان درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های غرب تهران، جوان 20 ساله ای بر اثر اصابت دو گلوله به ران پای چپش بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

این افسر پلیس ادامه داد: در تحقیقات انجام شده دو اصابت گلوله از ناحیه ران مشاهده شد و فرد جراحت ظاهری نداشت. کارآگاهان با حضور در محل درگیری، به تحقیقات میدانی پرداختند و در کوچه 3 فشنگ و 4 فشنگ 9 میلی متری کشف و ضبط شد.

سردار گدرزی در ادامه اظهار داشت: در گام بعدی کارآگاهان با استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه 13 نفر از افراد درگیر در درگیری شدند و در چند عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم سرنخ هایی را در اختیار کارآگاهان قرار داده بود، گفت: کارآگاهان متوجه شدند; قاتل و مقتول چهارشنبه سال گذشته با یکدیگر به نزاع پرداختند و سپس بارها در فضای مجازی یکدیگر را تهدید کردند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان داد مقتول به کلانتری مراجعه و در این خصوص شکایت کرده است تا اینکه شب حادثه قاتل با همراهی تعداد زیادی از خانواده و دوستانش به درب منزل رفت. مقتول با فریادهای فحاشی، با قمه و چاقو، مشاجره با خانواده مقتول، شیشه ها را تخریب کرد، سپس قاتل با شلیک گلوله از ناحیه ران مقتول را از ناحیه ران مجروح کرد و بلافاصله به همراه دوستانش از محل متواری شد.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: کارآگاهان با استفاده از روش های اطلاعاتی و میدانی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل شدند و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ قاتل را به همراه برادرش دستگیر و به اداره دهم آگاهی منتقل کردند.

وي افزود: متهم ابتدا منكر واقعيت شد، اما با وجود شواهد و مدارك موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتكاب قتل اعتراف كرد.

این مقام انتظامی در پایان همچنین خاطرنشان کرد: متهمان با دستور قانونی از سوی مراجع قضایی روانه زندان شدند و قاتل نیز به جرم قتل عمد به زندان منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

حمله اراذل و اوباش به آتش نشان پارک سرخه حصار/عکس

۴۷۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.