افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

قتل کلاه قرمزی در لباس فروشی مشهد! / 30 نفر جان باختند + عکس

  • کد خبر : 209523
قتل کلاه قرمزی در لباس فروشی مشهد!  / 30 نفر جان باختند + عکس

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک روز 29 بهمن زمانی رخ داد که یک میوه فروش شاگرد خود را برای مطالبه 800 هزار تومان نزد یکی از کسبه های داخل مغازه فرستاد. «ارسلان ف» نیز به فروشگاه «م» رفت و پیام کارفرمایش را رساند و گفت: آمدم پول آبمیوه ای که خوردی را جمع کنم! […]

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک روز 29 بهمن زمانی رخ داد که یک میوه فروش شاگرد خود را برای مطالبه 800 هزار تومان نزد یکی از کسبه های داخل مغازه فرستاد.

«ارسلان ف» نیز به فروشگاه «م» رفت و پیام کارفرمایش را رساند و گفت: آمدم پول آبمیوه ای که خوردی را جمع کنم! اما این عبارت او با مخالفت احزاب مخالف مواجه شد و تبدیل به توهین شد.

در همین لحظه شاگرد میوه فروشی نزد رئیسش برگشت و ماجرا را به او گفت “ن” که از شنیدن پاسخ او بسیار ناراحت شد و با چهره ای عصبانی به خانه لباس فروشان رفت و همراه با الف. درگیری بین آنها آغاز شد، اما این درگیری با دخالت یک تاجر دیگر که احساس می کرد طرف های دیگر نباید او را می زدند، به پایان رسید.

طولی نکشید که کار به کشتار مردم ختم شد و از تلفن ها برای آوردن آشوبگران و اوباش به لباس فروشان استفاده شد.

ساعتی بعد با ورود حدود 20 نفر در حوالی میدان 17 شهریور مشهد، چوب و چماق بلند شد و در منطقه سرای پاشاک فروشان چنین درگیری وحشتناکی رخ داد.

دو گروه با قمه و چاقو با هم درگیر بودند که برخی حتی یکدیگر را نمی شناختند، به همین دلیل یکی از عاملان درگیری، ارسلان (آبمیوه فروش) را دید که به گمان اینکه او اهل درگیری است، چوبی به سمت یکی از شرکت کنندگان در درگیری پرتاب می کند. از طرف دیگر کند به سمت او رفت و با چهره ای عصبانی تیغه چاقو را از آب میوه فروشی روی بدن دانش آموز پایین آورد.

سپس چاقو را بیرون آورد و دوباره به آن ضربه زد به طوری که دانش آموز آبمیوه فروشی روی زمین افتاد و فریاد اطرافیانش به هوا بلند شد.

گروهی از عوامل درگیری دیدند که به اشتباه یکی از طرفین خود را زخمی کردند. آنها بلافاصله از محل حادثه متواری شدند و در کمتر از 30 ثانیه در کوچه ها و کوچه های اطراف میدان 17 شهریور ناپدید شدند.

دقایقی بعد نیروهای امدادی وارد شدند و جسد ارسلان را به همراه چند جوان مجروح دیگر به مراکز درمانی منتقل کردند اما ارسلان که به بیمارستان امداد شهید غیاب مشهد منتقل شده بود، روز بعد به دلیل عوارض ناشی از ضربات چاقو جان خود را از دست داد. از این درگیری خونین رنگ جنایت به خود گرفت.

از سوی دیگر با صدور دستورات ویژه از سوی قاضی صالح (رئیس مجتمع قضایی سامان مشهد)، جمعی از نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت مشهد وارد عمل شده و چند تن از عاملان درگیری را دستگیر کردند، اما بازرسی دوربین مدار بسته دوربین ها حاکی از آن بود که «کلاه قرمزی» جوان با چاقو از پشت به بدن دانش آموز میوه فروشی ضربه زده است. به همین دلیل و با دستور سرهنگ احمد گردن (رئیس پلیس آگاهی مشهد)، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی نیز برای دستگیری «جوان کلاه قرمزی» وارد عمل شدند و با دستور قاضی تحقیقات گسترده ای را انجام دادند. سیبویه (بازپرس بند 302 وزارت عامه) و انقلاب مشهد را آغاز کرد.

با استقرار کارآگاهان در یکی از مراکز پلیس مشهد، پیگیری های اطلاعاتی برای دستگیری متهم فراری در حالی ادامه یافت که یکی از مجروحان بیمارستان نیز دستگیر شد، اما هنوز عملیات دستگیری آغاز نشده بود که «عباس – الف» (جوان کلاه قرمزی) همکاری کرد. کلانتری دیگری نیز دستگیر و به قتل «ارسلان» اعتراف کرد. وی گفت: فکر می کردم از آن طرف است که به اشتباه با چاقو به او ضربه زدم و سپس چاقو و کلاه را در اطراف میدان 17 شهریور انداختم و متواری شدم. به گزارش روزنامه خراسان، تحقیقات همچنان ادامه دارد.

سید خلیل سجادپور / خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.