افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

قتل پیرمرد 60 ساله در تجریش/ انگیزه کودکی قاتل چه بود؟

  • کد خبر : 278919
قتل پیرمرد 60 ساله در تجریش/ انگیزه کودکی قاتل چه بود؟

به گزارش رکنا: سردار علی ولی پور گدرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری بیمارستان شهدای تجریش با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و از مرگ مشکوک مرد میانسالی در اورژانس خبر دادند. تخت این بیمارستان که در پی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به سردخانه […]

به گزارش رکنا: سردار علی ولی پور گدرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری بیمارستان شهدای تجریش با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و از مرگ مشکوک مرد میانسالی در اورژانس خبر دادند. تخت این بیمارستان که در پی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به سردخانه بیمارستان مراجعه و با جسد مردی حدودا 60 ساله روبرو شدند. تصادف او در یکی از خیابان های شمال شهر فوت کرده بود، ملاقات کردند.

وی با اشاره به تحقیقات کارآگاهان در خصوص این پرونده گفت: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که متوفی دقایقی قبل با فردی درگیر شده است. در ادامه تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که متوفی خودروی پراید خود را در حاشیه جاده متوقف کرده و ناگهان به همین دلیل با راننده یک دستگاه وانت درگیر شده و در نهایت درگیری فیزیکی پیدا کرده است. در جریان این درگیری راننده وانت مرد میانسال را به وسط خیابان هل داد و در همان لحظه تصادف مرگباری رخ داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با تحقیقات شاهدان مشخص شد مرد میانسال در جریان درگیری تحت فشار قرار گرفته است، گفت: بنابراین راننده خودروی شاسی بلند که نقش مهمی در مرگ وسط داشت. مرد مسن مرد سالخورده دستگیر و کارآگاهان با بررسی دوربین های مداربسته خیابان مورد نظر، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه خواهند داد.

به گفته وی، با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، جسد مقتول برای بررسی بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و متهم برای روشن شدن اختفا در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. جنبه های. مورد

ولی پور گودرزی با اشاره به این حادثه گفت: گاهی یک عمل پرخاشگرانه می تواند حوادث تلخ و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. در این مورد نیز شاهد بودیم که راننده یک خودروی شاسی بلند ناخواسته مرتکب عملی شده که مجازات سنگینی در پی دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.