افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک

  • کد خبر : 368668
قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک

آفتاب نیوز: مهرماه سال جاری، پرسنل امنیتی یکی از بیمارستان‌های تهران از مرگ مشکوک مردی مسن در بستر بخش مراقبت‌های ویژه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دادند. با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم به دستور قاضی محسن الاختی; بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی با حضور در سردخانه بیمارستان، جسد مرد مسنی […]

آفتاب نیوز:

مهرماه سال جاری، پرسنل امنیتی یکی از بیمارستان‌های تهران از مرگ مشکوک مردی مسن در بستر بخش مراقبت‌های ویژه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دادند.

با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم به دستور قاضی محسن الاختی; بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی با حضور در سردخانه بیمارستان، جسد مرد مسنی را که به قتل رسیده بود مشاهده کرد. بررسی های اولیه نیز نشان می داد مقتول چند روز پیش در جریان درگیری مجروح و به این مرکز درمانی منتقل شده است اما اقدامات درمانی فایده ای نداشته است.

پسر مقتول ماجرا را اینگونه توضیح داد: پدرم با پسر یکی از همسایه ها بر سر پارکینگ محله مولوی تهران درگیر شد. مرد جوان مدام پدرم را برای جای پارک متوقف می کرد و این باعث درگیری شد. روز حادثه بین پدرم و مرد جوان بر سر جای پارک درگیری رخ داد. پسر همسایه پدرم را هل داد و سرش به جدول خیابان خورد. پس از آن مرد جوان متواری شد. پدر مجروحم را به بیمارستان بردیم که در کما رفت و چند روز بعد فوت کرد.

پس از تحقیقات میدانی در محل جنایت و بیمارستان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأمور شدند تا ابتدا با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس وی را دستگیر کنند.

با دستور بازپرس جنایی جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.