افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قتل وحشتناک وکیل پس از اعدام 5 مرد شرور / وکالت جلاد + جزئیات

  • کد خبر : 127221
قتل وحشتناک وکیل پس از اعدام 5 مرد شرور / وکالت جلاد + جزئیات

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، 27 مرداد ماه سال جاری بود که یوسف ضیاء مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از اجرای حکم پنج متجاوز به زنان متجاوز به زنان خبر داد و توضیحاتی در این باره داد. وی گفت: 10 اردیبهشت 1401 بود که زنی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به […]

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، 27 مرداد ماه سال جاری بود که یوسف ضیاء مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از اجرای حکم پنج متجاوز به زنان متجاوز به زنان خبر داد و توضیحاتی در این باره داد. وی گفت: 10 اردیبهشت 1401 بود که زنی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادسرای شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط 5 نفر ناشناس مورد سرقت قرار گرفته و به کوه های اطراف مرند منتقل شده است. متأسفانه 5 نفر به او تجاوز کردند. با وصول این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، دستورات لازم از سوی دادسرا صادر خواهد شد. گرفتن متهمان آزاد شدند.

وی افزود: در 13 خرداد همان سال و تنها 4 روز پس از ارتکاب جنایت، پنج متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بودند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

دادستان انقلاب شهرستان مرند تصریح کرد: پنج متهم پس از صدور کیفرخواست و رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری استان، با توجه به اعترافات خود و مستندات پرونده، اجرا محکوم شدند و حکم مذکور در 27 مرداد به تایید دیوان عالی کشور رسید.

به گزارش رکنا، هنوز مدتی از اجرای حکم این افراد نگذشته بود که افراد ناشناس شبانه به ویلای شخصی وکیل این متهمان حمله کردند و وی را به طرز فجیعی کشتند. آدم کشی ارائه

زیرا دوربین های اطراف ویلا ورود افراد به ویلا را ثبت کرده اند اما پلیس هنوز موفق به دستگیری متهمان قتل این وکیل نشده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.