افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

قتل وحشتناک با عینک دودی 206 / بازپرس ویژه قتل دست قاتل را خوانده بود + عکس

  • کد خبر : 351579
قتل وحشتناک با عینک دودی 206 / بازپرس ویژه قتل دست قاتل را خوانده بود + عکس

به گزارش رکنا، بامداد 15 شهریورماه 1396 خبر مرگ مردی 45 ساله از بی سیم پلیس شنیده شد که این مرد که «جواد» نام داشت در بیمارستان شهید هاشمی نژاد در کما بود. از مشهد حدود یک هفته پس از تصادف، اما درمان پزشکان بی نتیجه ماند و مجروح به دلیل عوارض ناشی از ضربه […]

به گزارش رکنا، بامداد 15 شهریورماه 1396 خبر مرگ مردی 45 ساله از بی سیم پلیس شنیده شد که این مرد که «جواد» نام داشت در بیمارستان شهید هاشمی نژاد در کما بود. از مشهد حدود یک هفته پس از تصادف، اما درمان پزشکان بی نتیجه ماند و مجروح به دلیل عوارض ناشی از ضربه مغزی فوت کرد.
اگرچه در بررسی های اولیه همه صحنه ها حکایت از تصادف رانندگی داشت اما خانواده این مرد 45 ساله اعلام کردند که چند روز قبل از حادثه توسط افرادی که اختلافات ملکی داشتند تهدید شده است.
با این ادعا پلیس به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع داد. قاضی کاظم میرزایی با شنیدن این حادثه بلافاصله به این حادثه مشکوک شد و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. چند دقیقه بعد برای یافتن پاسخ سوالات خود به اتاق تشریح رفت.
پزشکان ضربه مغزی “جواد” (مرد 45 ساله) را تایید کردند اما ادعای تهدید مرد 45 ساله توسط افراد دیگر موضوعی بود که بازپرس ویژه قتل به راحتی نتوانست از کنار آن بگذرد. اتاق تشریح پزشکی قانونی

باجناق کوچولوی مقتول که به عنوان آخرین نفری که در جریان تصادف در کنار جواد حضور داشت، مورد بازجویی کارشناسی قاضی میرزایی قرار گرفت. گفت: صبح 10 مرداد بود که من و جواد و چند نفر از بچه هایمان از خانه خارج شدیم. آن روز جواد مهمان ما در روستای فارمد بود. هوا تاریک شده بود که به کنار شهرک مهرگان (جاده سیمان) رسیدیم و در همین لحظه یک خودروی پژو 206 سفید رنگ توجه ما را به خود جلب کرد. ماشین به طرز مشکوکی کنار جاده توقف کرده بود اما چون شیشه هایش دودی بود هیچکدام از ما نمی توانستیم داخلش را ببینیم که راننده دارد یا نه! همزمان به حرکت خود ادامه دادیم.

هوا کاملا تاریک بود که برای رفتن به شهر وارد بزرگراه شدیم، اما ناگهان دیدم راننده 206 راه افتاد و به سرعت به سمت ما آمد. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و دستم به آینه بغل ماشین برخورد کرد. که شیشه اش شکسته بود فکر کردم پژو 206 با بچه ها تصادف کرده است، سریع به اطراف نگاه کردم و دیدم بچه ها به آن طرف جاده فرار کرده اند اما کیفم روی زمین افتاد. پژو در نزدیکی محل حادثه متوقف شد. در همین لحظه فردی را دیدم که از در عقب خودرو با شمشیر یا قمه در دست پیاده شد، اما سرنشین دیگر خودرو مانع از نزدیک شدن آن فرد به ما شد. و در تاریکی شب بودند و از صحنه تصادف متواری شدند. از آنجایی که نگران وضعیت باجنگام بودم با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتم و جویای حالش شدم. «جواد» که هنوز داغ بود نفهمید سرش ورم کرده و برای اینکه نگران نشوم گفت: چیزی نیست!
با وجود این ضربه هولناکی را که به سرش وارد شد، حس کردم وقتی اورژانس رسید، او را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند. پزشکان با مشاهده وضعیت وخیم «جواد» بلافاصله دستور اعزام وی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد دادند و بدین ترتیب «جواد» را به اورژانس هاشمی نژاد منتقل کردیم اما او از همان دقایق اولیه به کما رفت تا اینکه صبح او در 6 سپتامبر درگذشت.
قاضی بند ۲۱۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که از بازجویی های اولیه به مجرمانه بودن پرونده مشکوک شده بود، بلافاصله دستور بررسی دوربین های راهنمایی و رانندگی و بررسی پیامک ها و تماس های مقتول را صادر کرد. هنوز یک ساعت از این حادثه نگذشته بود که مشخص شد خودروی 206 حدود 45 دقیقه در حاشیه جاده متوقف شده است. در همان زمان بود که دستور دستگیری مالک 206 از سوی مقام قضایی صادر شد اما چند ساعت پس از صدور این حکم، داماد 25 ساله ای با مراجعه به کلانتری مهرگان خود را به نام 206 معرفی کرد. علت تصادف در آن شب در 31 اوت. وی گفت: آن شب من و نامزدم در حال برگزاری مراسم عروسی بودیم که با مردی که در جاده رد می شد تصادف کردم، ابتدا فکر کردم چند بچه را زیر گرفته است اما بعد متوجه شدم تصادف کرده است. با مردی از یک طرف می ترسیدم و از طرف دیگر مراسم عقد برگزار می شد، به همین دلیل از آنجا فرار کردم، به خودم گفتم بعد از مراسم تسلیم قانون خواهم شد قاضی ویژه قتل عمد را قانع نکرد، بنابراین اتهام قتل عمد را برای وی تشریح و با صدور قرار قانونی برای روشن شدن زوایای تاریک این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره کل پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد.
داماد 25 ساله وقتی ماجرا را اینگونه دید دستانش می لرزید و می گفت می خواهم حقیقت را بگویم. او دوباره لب به اعتراف گشود و گفت: خودرو 206 را چند روز پیش از دیگری خریدم. به من گفتند که این ماشین تصادف کرده و برای این کار کوپنی بریدیم. البته اگر موضوع به دادستانی برسد برای شما وکیل می گیریم و مشکل را حل می کنیم! به همین دلیل مسئولیت تصادف را به عهده گرفتم!
تحقیقات محتاطانه ای که توسط کارآگاهان اداره جنایی و با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره قتل) با صدور قرارهای قضایی انجام شد، حاکی از آن بود که مرد 25 ساله با خودروی جعلی رابطه خانوادگی دارد. توزیع کننده

بنابراین شکی نیست که این پرونده رنگ مجرمانه ای دارد به همین دلیل پرونده مذکور در شعب مختلف اطلاعاتی و از جهات مختلف در اختیار دادگستری قرار گرفت و از فردی به نام «م» که فروشنده بود نام برده شد ماشین ها . قاضی میرزایی دوشنبه گذشته دستور دستگیری «م» متهم قتل عمد را صادر کرد و این فرد نیز در یک عملیات هماهنگ و با نظارت مستقیم سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس لشکر خراسان رضوی) توسط قانون دستگیر شد. اداره پلیس آگاهی جنایی).

وی در حالی که سعی می کرد با مخالفت با خود بی گناهی خود را نشان دهد، صبح دیروز در مواجهه با سوالات کارشناسان چاره ای جز بیان حقیقت ندید. این مرد 34 ساله که مقابل قاضی کاظم میرزایی ایستاده بود ناگهان در میان اشک گفت: یک قطعه زمین در منطقه خریده بود اما فردی آن را تصاحب کرده بود و مدعی شد که زمین متعلق به اوست! به دنبال راه حلی بودم که به یاد باجناق “جواد” افتادم، زیرا او یک نظامی بازنشسته بود و می توانست به من کمک کند تا تشنج را برطرف کنم، اما به همین دلیل با باجناق “جواد” (کشته شده) دوست بودم و موضوع را به او گفتم. . و گوشی را به جواد داد. وقتی موضوع را برای او توضیح دادم، گفت: کسانی که ادعا می‌کنی زمین‌هایت را تصرف کرده‌اند، از بستگان من هستند، مبلغی به آنها بده و کار را با رضایتت تمام کن. 500 تومان.

جواد گفت: یعنی 500 هزار تومان، آن ملک پنج میلیارد است، پس می خواهی فقط 500 هزار تومان بدهی؟ متهم ادامه داد: وقتی تماس را قطع کردند دیگر با او تماس نگرفتم تا اینکه همان شب او و باجنکاز را در کنار جاده دیدم و با ماشین به آنها زدم. او قصد کشتن Killing را نداشت، فقط می خواست پا یا دستش را بشکند تا داستان اختلاف زمین را ادامه ندهد. تقصیر خودش بود! ما را تحریک کرد و …

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.