افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

قتل هولناک چوپان جوان بر اثر درگیری 2 سگ / قاتل بی رحم جوان کجاست؟ + عکس و گفتگو با مادر مقتول.

  • کد خبر : 369192
قتل هولناک چوپان جوان بر اثر درگیری 2 سگ / قاتل بی رحم جوان کجاست؟ + عکس و گفتگو با مادر مقتول.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنای تبریز، بعدازظهر چهارم مرداد ماه سال 1400 بود که چوپان جوانی در زمین کشاورزی روستای چپلان از توابع شهرستان اهر مشغول چرای گوسفندان خود بود که ناگهان شنید زوزه سگ ها چوپان جوان با دیدن سگ گله خود با سگی دیگر به سمت صدا می دود. درگیر شد و به […]

به گزارش خبرنگار حوادث رکنای تبریز، بعدازظهر چهارم مرداد ماه سال 1400 بود که چوپان جوانی در زمین کشاورزی روستای چپلان از توابع شهرستان اهر مشغول چرای گوسفندان خود بود که ناگهان شنید زوزه سگ ها

چوپان جوان با دیدن سگ گله خود با سگی دیگر به سمت صدا می دود. درگیر شد و به طرز وحشیانه ای دعوا می کنند و او را مجروح می کنند که به سرعت به سمت آنها می رود تا 2 سگ را از هم جدا کند.

چوپان جوان به صحنه دعوای سگ ها می رسد در حالی که صاحب سگ که در زمین شهر گوسفندان را می سپرد، به محل حادثه رفت و دو چوپان موفق شدند سگ هایشان را آرام کنند اما این پایان کار نبود. داستان

دعوای دو چوپان بر سر یک سگ

پس از آرام شدن اوضاع، دو صاحب سگ بر سر جراحات سگ ها با هم دعوا کردند و یکی از چوپان ها گفت که سگش به سگ چوپان من حمله کرد و همین کافی بود تا دو مرد جوان با هم درگیر شوند.

شدت درگیری فیزیکی به حدی شد که صاحب سگ با چوب بزرگی که در دست داشت به سر چوپان 32 ساله ضربه زد و در همین لحظه چشمان چوپان جوان سیاه شد و او روی زمین افتاد.

بهادر 32 ساله بر زمین افتاد و سرش چنان خونریزی کرد که زمین کشاورزی غرق در خون شد، سپس با سر و صدای درگیری دو جوان و دیدن بهادر، اهالی روستا به سرعت خود را به محل رساندند. او که روی زمین غرق در خون بود به بیمارستان منتقل شد و درگیری به فرماندهی پلیس گزارش شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان بهادر در حالی ادامه داشت که چوپان چماق ناپدید شده بود تا اینکه پس از گذشت 6 روز در روز دوم شهریور 1400 تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و بهادر به دلیل ابتلا به بیماری در بالین بیمارستان جان باخت. یک خونریزی مغزی و با جرم انگاری این پرونده تحقیقات برای دستگیری فرد مسئول انجام شد. قتل کلید فشار داده شد، اما هیچ سرنخی از قاتل وجود نداشت.

جزئیات حادثه از زبان مادر مقتول.

مادر بهادر حمزه پور که دو سال است دلتنگ فرزندش شده است در گفت و گو با خبرنگار ما جزئیات دلخراش قتل پسرش را گفت: سوم مرداد بود که پسرم طبق معمول برای رسیدگی به امور کشاورزی به زمین ما رفت و من سرکشی کردم. در مقابل گله و همه چیز عادی بود تا بعد از ظهر همان روز ماجرای درگیری شدید پسرم با یکی از همسایه های شهر بالا را شنیدم و وقتی به دنبال پسرم رفتم، خودم را دیدم. متوجه شد که او را به بیمارستان منتقل کرده اند.

وی افزود: سریع خود را به بیمارستان رساندم و با دیدن پسرم روی تخت بیمارستان دنیا روی سرم فرو ریخت و انتظار حدود یک هفته ای به پایان رسید که پزشکان اعلام کردند پسرم بر اثر خونریزی روی تخت بیمارستان فوت کرده است. مغزی زندگی ام تمام شد و در دنیایی از تنهایی رها شدم.

مادر بهادر ادامه داد: 3 سال از قتل پسرم می گذرد و قاتل هنوز آزاد است و دستگیر نشده است.

به گزارش رکنا، تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل این قتل خونین ادامه دارد.

فاطمه قلی پور گنجلو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.