افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

قتل هولناک مرد جوان در نقشه شیطانی داماد/ جنایت هولناک بعد از 2 سال فاش شد

  • کد خبر : 325274
قتل هولناک مرد جوان در نقشه شیطانی داماد/ جنایت هولناک بعد از 2 سال فاش شد

به گزارش رکنا، آذرماه 1401 فوت مشکوک مردی مسن در گلخانه ای در شهرک زمان آباد شهرستان ری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد. طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک از رادیو کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود توسط بازپرس جنایی شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهر […]

به گزارش رکنا، آذرماه 1401 فوت مشکوک مردی مسن در گلخانه ای در شهرک زمان آباد شهرستان ری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک از رادیو کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود توسط بازپرس جنایی شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهر ری به همراه تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات اولیه را آغاز کرد.

171 خودروی کلانتری خاورشهر، کارآگاهان پلیس آگاهی جنایی، ماموران تیم شناسایی، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در صحنه حضور داشتند، جمعیت زیادی در اطراف حلقه زرد امنیتی جمع شده بودند و به دنبال اخبار بودند آنها تازه از این جنایت وحشتناک تازه شده بودند.

تیم جنایی پس از ورود به گلخانه با جسد مردی حدودا 60 ساله مواجه شدند که با 8 ضربه چاقو با ضربات چاقو کشته شده بود. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد همسر مقتول از این حادثه جان سالم به در برده، اما در محل حضور داشته است. جنایت لحظه به لحظه مشاهده شده است.

ماموران تیم شناسایی در اولین قدم از جسد و صحنه قتل اثر انگشت گرفتند تا ردی از عاملان این جنایت هولناک پیدا کنند.

در مرحله بعد هدف تحقیقات همسر مقتول بود. او که از ترس به سختی صحبت می کرد، ماجرای جنایت را اینگونه توضیح داد: شغل همسرم گلخانه بود. ساعتی پیش در خانه بودیم که ناگهان 3 مرد خشن وارد شدند و در را شکستند. آنها بی امان به همسرم چاقو زدند و قبل از رسیدن پلیس محل جنایت را ترک کردند.

شناسایی قاتلان

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با استفاده از روش های نوین کشف جرم متوجه شدند که متهم با اجرای طرح قبلی مرتکب این جنایت شده و با توجه به اینکه اطلاع داشتند. خوب، آنها از آشنایان قربانی بودند.

در این شعبه تحقیقات، تیم جنایی با توسل به اقدامات اطلاعاتی گسترده متوجه شدند مقتول و دامادش اختلافات عمیق شخصی و مالی با یکدیگر دارند که شک تیم جنایی را برانگیخت.

دستگیری 3 جنایتکار مرد

در گام آخر تیم پلیس متوجه شد که داماد خانواده شب جنایت در مجاورت گلخانه حضور داشته و با 2 نفر از دوستان قدیمی خود در مورد اجرا صحبت کرده است. این طرح در گذشته و همین سرنخ مهم برای دستگیری متهم کافی بود.

در مرداد ماه 1403 با دريافت اين اطلاعات مهم، كارآگاهان اداره دهم آگاهي تهران بزرگ با هماهنگي قضايي لازم با بازپرس پرونده به مخفيگاه متهمان مراجعه و در اقدامات ضربتي آنها را دستگير كردند.

اعتراف به قتل بعد از 2 سال

داماد مقتول که منکر هرگونه اختلاف با پدرشوهرش شد پس از مواجهه با شواهد موجود به ارتکاب جنایت هولناک با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: پدرشوهرم قانون قصد داشت تمام دارایی های او را به نام پسرش منتقل کند.

متهم ادامه داد: اختلافات مالی و شخصی ما روز به روز بیشتر می شد تا اینکه ماجرا را برای دو دوست دیگرم تعریف کردم و از آنها خواستم در ازای دریافت پول، پدرشوهرم را شبانه بکشند.

جنایتکار گفت: وقتی دوستانم موافقت کردند به گلخانه رفتیم و پدرشوهرم را با چاقو کشتیم. پس از جنایت بلافاصله محل جنایت را ترک کردیم اما مدتی بعد توسط پلیس دستگیر شدیم.

دو متهم دیگر پرونده نیز به ارتکاب قتل یک مرد مسن اعتراف کردند و سپس کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اقدامات اطلاعاتی در رابطه با این پرونده به تحقیقات خود ادامه دادند.

با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ری شهر، متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد. در حال پیشرفت است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.