افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

قتل هولناک دختر 16 ساله به دست پیک موتور سیکلت در یوسف آباد

  • کد خبر : 374418
قتل هولناک دختر 16 ساله به دست پیک موتور سیکلت در یوسف آباد

آفتاب نیوز: تابستان امسال خودروهای عبوری از کشف جسد زن جوانی در یکی از جاده های تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دادند. در پی اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه قاضی محمدجواد شفیعی; بازپرس ویژه قتل از دادسرای جنایی پنجم در محل حاضر شد و […]

آفتاب نیوز:

تابستان امسال خودروهای عبوری از کشف جسد زن جوانی در یکی از جاده های تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دادند.

در پی اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه قاضی محمدجواد شفیعی; بازپرس ویژه قتل از دادسرای جنایی پنجم در محل حاضر شد و تحقیقات مقدماتی را آغاز کرد.

تیم جنایی در محل حادثه جسد سوخته دختر 16 ساله ناشناس را پیدا کردند که بر اثر اصابت سنگ مرگبار جان باخت. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد مقتول در جریان درگیری قربانی جنایت شده و قاتل پس از ارتکاب جنایت اقدام به آتش زدن جسد کرده است.

کارآگاهان که در تحقیقات میدانی به وجود دوربین‌های مداربسته کنار جاده‌ای اشاره کردند، آن‌ها را بررسی کردند و لحظه به لحظه فیلم صحنه جنایت را مشاهده کردند که مشخص شد مقتول و یک کودک با موتورسیکلت به محل مورد نظر رسیده‌اند، اما دقایقی بعد نامعلوم است مرد جوانی بی‌رحمانه سنگ بزرگی را در کنار جاده برداشت و به سر دختر 16 ساله‌ای زد.

شناسایی قربانی

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از مفقود شدن خواهر 16 ساله خود خبر داد. در این شعبه از تحقیقات مشخص شد زن جوان مفقود شده قربانی پرونده قتل رانندگی است.

پس از تایید هویت جسد توسط خواهر مقتول در پزشکی قانونی کهریزک، وی ماجرا را اینگونه توضیح داد: خواهرم با پسری رابطه عاشقانه داشت اما آن پسر به جرم سرقت به زندان افتاد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از این ماجرا خواهرم با دوست صمیمی پسری به نام نیما که راهی زندان شده بود آشنا شد. صبح ناپدیدش به من پیام داد که با نیما بیرون می رود.

زن جوان ادامه داد: وقتی خیلی نگران شدم با نیما تماس گرفتم اما او مدعی شد که از خواهرم خبری ندارد و برای تفریح ​​به شیراز رفته است. بنابراین، وقتی متوجه شدم خواهرم به قتل رسیده است، برای گزارش موضوع ناپدید شدن به پلیس مراجعه کردم.

قاتل دستگیری در مولوی

با دریافت این اطلاعات بسیار مهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی متوجه شدند نیما به عنوان پیک موتور سیکلت در یکی از فروشگاه های مواد غذایی در یوسف آباد مشغول به کار است و به دروغ در شیراز است.

در مرحله بعد تیم جنایی با بررسی های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در خیابان مولوی شناسایی و پس از تعقیب و گریز و توجه محتاطانه، نیما را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

اعتراف به قتل یک دختر 16 ساله

متهم در تحقیقات اولیه ابتدا منکر هرگونه ارتباط با مقتول شد اما با مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته از بزرگراه کردستان جنوب به ارتکاب جنایت هولناک اعتراف کرد و گفت: پس از زندانی شدن دوستم به جرم سرقت، با او رابطه داشتم. زن جوان.” شب حادثه برای هم نشینی به فضای سبز کنار جاده رفتیم اما دختر 16 ساله با فریاد فحاشی به من، در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با سنگ کناری او را کشتم. جاده

این جنایتکار ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت برای اینکه مقتول شناسایی نشود، از موتورسیکلت خود بنزین برداشتم و جسد را آتش زدم و سپس در خانه شوهر خاله ام مخفی شدم و به خواهر مقتول که به دروغ گفتیم. رفته برای تفریح ​​به شیراز

پس از این اعترافات تکان دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده در رابطه با این پرونده تحقیقات خود را ادامه دهند.

با دستور قاضی شفیعی شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی، متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.