افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

قتل های داعش در ایران در دهه 60 / آقا مهدی در مغازه اش توسط تروریست ها به قتل رسید.

  • کد خبر : 147640
قتل های داعش در ایران در دهه 60 / آقا مهدی در مغازه اش توسط تروریست ها به قتل رسید.

28 شهریور 1363، «مهدی جبار زارع» در اصفهان توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (گروهک تروریستی منافقین) به شهادت رسید. اظهارات معاون اول رئیس جمهور درباره فعالیت ارتش نیابتی آمریکا و داعش در منطقه مشخصات عامل ایرانی حمله به ایفل منتشر شد/عکس مهدی جبار زارع، تاجر اصفهانی، صاحب یک بقالی و پدر پنج پسر و یک […]

28 شهریور 1363، «مهدی جبار زارع» در اصفهان توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (گروهک تروریستی منافقین) به شهادت رسید.

اظهارات معاون اول رئیس جمهور درباره فعالیت ارتش نیابتی آمریکا و داعش در منطقه

مشخصات عامل ایرانی حمله به ایفل منتشر شد/عکس

مهدی جبار زارع، تاجر اصفهانی، صاحب یک بقالی و پدر پنج پسر و یک دختر بود. وی با دستور مسئولان گروهک منافقین در خرداد 63 توسط دو نفر از اعضای این گروهک تروریستی تحت نظر قرار گرفت و در شهریور همان سال در خواربارفروشی خود در خیابان رباط اصفهان به ضرب گلوله تروریست ها به شهادت رسید. گروهک منافقین با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت این قتل را پذیرفت و برای توجیه این اقدام شهید جبار زارع را «شکنجه گر معروف اصفهان» دانست.

همزمان جواد جبار زارع فرزند شهید با اعلام شکایت از عاملان این قتل در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان خواستار پیگرد قانونی و مجازات قانونی آنها شد.

منافقین یک گروه تروریستی هستند که دستانشان به خون هزاران ایرانی آغشته است، مردم بیگناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی کشورها تردد می کنند.

همزمان با فشارهای حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشورهای پناه دهنده منافقین وارد کرده است، همین کشورها به این نتیجه رسیده اند که منافقین در واقع یک گروه تروریستی هستند. این کشورها در حال محدود کردن منافقین هستند و ایران از اقدامات انجام شده برای محدود کردن گروهک تروریستی منافقین استقبال می‌کند و طبیعتاً شما از این سطح از اقدامات راضی نیستید و کشورهای میزبان منافقین باید آنها را اخراج یا محاکمه کنند.

پرونده بزرگی برای گروهک تروریستی منافقین و 107 نفر از اعضای برجسته این گروهک تروریستی تشکیل و کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است. شعبه ویژه ای تأسیس و منتشر شده است. ضمناً از طریق ایمیل به متهمان اطلاع داده شده است. این دادگاه به زودی بر اساس مفاد آیین دادرسی کیفری آغاز به کار خواهد کرد و ایران در تلاش است تا از تمام توان خود برای مقابله با تروریست ها به ویژه گروهک تروریستی منافقین استفاده کند.

در این چارچوب از ظرفیت‌های حقوقی-قضایی در سطح داخلی و بین‌المللی استفاده می‌شود و در روابط دوجانبه با کشورهایی که منافقین حضور دارند، آزادانه تردد می‌کنند و عملیات تروریستی خود را از آنجا هدایت می‌کنند.

۲۱۱۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.