افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

قتل مرد جوان به خاطر ازدواج با خواهرش در تهران

  • کد خبر : 368981
قتل مرد جوان به خاطر ازدواج با خواهرش در تهران

به گزارش رکنا، تحقیقات جنایی این پرونده از سال 1401 با گزارش ناپدید شدن مرد جوانی در جنوب تهران آغاز شد. بررسی ها نشان داد شهرام 20 ساله پس از گذراندن دوران محکومیت خود به اتهام حمل مواد مخدر از زندان آزاد و پس از یک هفته ناپدید شد. حدود شش ماه از ناپدید شدن […]

به گزارش رکنا، تحقیقات جنایی این پرونده از سال 1401 با گزارش ناپدید شدن مرد جوانی در جنوب تهران آغاز شد.

بررسی ها نشان داد شهرام 20 ساله پس از گذراندن دوران محکومیت خود به اتهام حمل مواد مخدر از زندان آزاد و پس از یک هفته ناپدید شد.

حدود شش ماه از ناپدید شدن این جوان می گذرد، ماموران متوجه شدند که او آخرین بار با پسری به نام میلاد بوده که او را کشته است. دستگیر شد آنها آن را انجام دادند

میلاد در استعلام مدعی شد: «به دستور مادر شهرام این کار را انجام دادم قتل من شده ام مادر مقتول نیز دستگیر شد اما او این ادعا را رد کرد. بعداً جسد متوفی در کانال آب نزدیک فرودگاه امام خمینی پیدا شد.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا مشخص شد مادر مقتول هیچ نقشی در این حادثه نداشته و برای وی قرار منع تعقیب صادر شد و پرونده میلاد نیز به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. با صدور اتهام. در دادگاه پدر و مادرم خواستار قصاص او شدند.

قاضی سپس میلاد را متهم کرد و از او خواست از خود دفاع کند. مرد جوان گفت: سه سال پیش با خواهر شهرام دوست شدم و قصد ازدواج با او را داشتم. او حاضر بود برای رسیدن به شیما دست به هر کاری بزند. اما شهرام مخالف این ازدواج بود و تمام تلاشش را کرد تا او با مرد دیگری ازدواج کند.

او حتی شیما را به یکی از دوستانش معرفی کرد و به او گفت که اگر با آن پسر ازدواج کند، داماد شب عروسی یک پژو 206 صفر به او می دهد، اما شیما لجبازی می کرد و نمی خواست با مرد دیگری ازدواج کند.

همه مشکلات ما از زمانی شروع شد که شهرام برای آخرین بار از زندان بیرون آمد. روز حادثه سوار خودروی شهرام شدم و با چاقو به شکم او زدم، اما پشیمان شدم و سعی کردم او را به بیمارستان برسانم که نتوانستم و او را به داخل کانال آب انداختم.

این جوان در آخرین دفاعیات خود گفت: متاسفم و برای جلب رضایت تلاش می کنم. “من اشتباه کردم و اولین جرم من عشق است نه قتل.”

پس از آخرین دفاع متهم و وکیلش، قضات برای تصمیم گیری در هرج و مرج فرو رفتند و او را به قصاص محکوم کردند.

با اعتراض متهم پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد که در این مرحله میلاد توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و پرونده برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به دادگاه بازگردانده شد.

متهم در جلسه دادگاه گفت: زمانی که شهرام را در کانال آب رها کردم او زنده بود، در این مدت خانواده ام برای جلب رضایت پدر و مادرم تلاش زیادی کردند و می خواهم برای جبران خسارت به بیرون بروم. عشق به «خواهر مقتول» مرا جوان کرد و پشیمان شدم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل وی، قضات وی را از جنبه عمومی جرم به سه سال حبس تعزیری محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.