افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

قتل قهوه خانه زن جوان در شهرری/ حکم قصاص صادر شد

  • کد خبر : 297102

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده بعد از ظهر بیست و نهم شهریور 1402 پس از نزاع خونین در یکی از خیابان های شهرری آغاز شد. در این درگیری مرد جوانی به نام ایلیا از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. او تحت عمل جراحی قرار گرفت اما […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده بعد از ظهر بیست و نهم شهریور 1402 پس از نزاع خونین در یکی از خیابان های شهرری آغاز شد.

در این درگیری مرد جوانی به نام ایلیا از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. او تحت عمل جراحی قرار گرفت اما دو روز بعد فوت کرد.

شناسایی متهم قبل از فرار از کشور

با مرگ مرد جوان، ماموران به تحقیق و بررسی پرداختند و متوجه شدند مقتول چند روزی است که درگیر یک بازی مافیایی با پسری به نام پرهام بوده است. به این ترتیب پرهام که قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی و دستگیر شد و به درگیری خونین اعتراف کرد.

او صحنه جنایت را بازسازی کرد و پای میز محاکمه در دهمین دادگاه کیفری یک استان تهران نشست.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای جلسه والدین دم درخواست انتقام را مطرح کردند. پدر و مادر داغدار در حالی که اشک می ریختند گفتند حاضر نیستند به هیچ قیمتی ببخشند.

سپس پرهام 22 ساله در برابر قضات حاضر شد و گفت: درگیری من و ایلیا از چند روز قبل از قتل شروع شد. من و دوستانم به کافه ای در جنوب تهران می رفتیم و آنجا مافیا بازی می کردیم. حدود 25 نفر بودیم که با هم بازی می کردیم. دفعه قبل دختری کنار ایلیا نشسته بود که وسط بازی جایش را عوض کرد و روی صندلی کنار من نشست. بعد از پایان بازی متوجه شدم که در اینستاگرام به من پیام داده و از من خواسته است که او را دنبال کنم. من درخواست او را پذیرفتم اما چند دقیقه بعد پیام ایلیا را پیدا کردم و متوجه شدم که او با ایلیا در تماس است. و به همین دلیل من از دنبال کردن هر دوی آنها دست کشیدم

وی ادامه داد: چند روز بعد وقتی برای بازی به کافه برگشتم مجری بازی مخالفت کرد و گفت نباید با دختر جوان دوست می شدم. به او گفتم اشتباه می کند و به من پیام داده است، اما متوجه شدم ایلیا و چند نفر از دوستانش پشت سر من صحبت می کنند. او می خواست اوضاع را برای ایلیا توضیح دهد، اما دوستش دعوا را شروع کرد. دوستم به نام پیمان هم شروع به داد و فریاد کرد و این باعث درگیری شد. از کافه خارج شدم اما پیمان گفت با ایلیا و دوستانش دعوا کرده است. به همین دلیل به محل ملاقات رفتیم اما ایلیا و دوستانش نیامدند.

متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: می خواستم به خانه بروم. برای همین موتور سیکلتم را در پارکینگ پارک کردم که دوستم پیمان پشت سرم آمد و به من گفت که باید برود قرار ملاقات. او اصرار داشت دعوا کند و من به سمتش رفتم اما وقتی ایلیا و دوستانش رسیدند دوستم پیمان با آنها صحبت کرد و حتی دستش را دور گردن ایلیا انداخت و متوجه شدم که پیمان دوست اوست و او مرا فریب داد. در همین حین ایلیا چاقو را به سمتم گرفت و من عقب نشینی کردم. اما روی زمین افتادم و چاقوی ایلیا به دستم خورد. ترسیدم و چاقو را از یکی از دوستانم که شاهد ماجرا بود گرفتم. آنها را بترسان. اما نمی دانم چاقو چگونه به گردنم خورد. ایلیا به او زد و او روی زمین افتاد و من از ترس فرار کردم. آن شب یکی از دوستانم پیش من آمد و به من گفت که بهتر است. به ارومیه بروید و از آنجا به ترکیه فرار کنید. او هم به بهانه ای می خواست از کشور خارج شود. اما قبل از اینکه فرار کنم مرا دستگیر کردند.

گفت: قبول دارم که چاقویم به گردن ایلیا خورد، اما نمی خواستم به ایلیا ضربه بزنم. من شرمنده پدر و مادر شما هستم و از شما می خواهم که به پدر و مادرم رحم کنید و مرا ببخشید.

سپس صفت وکیل پرهام در جمع قضات حاضر شد و گفت: ایلیا در بیمارستان تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و به نظر می رسد قصور پزشکی در مرگ او رخ داده است. لذا تقاضا دارم این موضوع توسط پزشکی قانونی بررسی شود. از طرفی موکلم از ناحیه دست مجروح شد و برای دفاع از خود چاقو بیرون آورد و برای دفاع از خود مرتکب قتل شد.

در این میان وکیل اولیای دم برخاست و به این موضوع اعتراض کرد. وی گفت: پزشکی قانونی به صراحت اعلام کرده است که ضربه چاقو به گردن باعث مرگ شده و درگیری با تصمیم قبلی صورت گرفته و مقتول چاقو در دست نداشته و ادعای دفاع شخصی صحت ندارد. . “.

در پایان دفاعیات این دو وکیل، قضات وارد دادگاه شدند و با توجه به ادله پرونده و نظر کارشناسان پزشکی قانونی، پرهام را به قصاص محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.