افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قتل فجیع عروس جوان در خانه پدری! / دستان داماد آغشته به خون + عکس قاتل و مقتول

  • کد خبر : 323219
قتل فجیع عروس جوان در خانه پدری! / دستان داماد آغشته به خون + عکس قاتل و مقتول

به گزارش رکنا، اواسط تیرماه سال گذشته، پلیس تگزاس در یک جنایت در بلوار Oak Hollow در نزدیکی شهر Magnolia، خارج از هیوستون شرکت داشت. یک نفر با پلیس تماس گرفت و به آنها گفت خون از اتاق حیاط پشتی خانه همسایه می آید. پلیس بلافاصله در محل جنایت حاضر شد. وقتی پلیس وارد کابین […]

به گزارش رکنا، اواسط تیرماه سال گذشته، پلیس تگزاس در یک جنایت در بلوار Oak Hollow در نزدیکی شهر Magnolia، خارج از هیوستون شرکت داشت. یک نفر با پلیس تماس گرفت و به آنها گفت خون از اتاق حیاط پشتی خانه همسایه می آید. پلیس بلافاصله در محل جنایت حاضر شد. وقتی پلیس وارد کابین در حیاط پشتی خانه شد، آنچه دیدند باورنکردنی بود. روی میز سر بریده یک زن بود.

در بازرسی از آن خانه، جسد زن جوان در کنار نیمکت در حالی که از پشت مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، کشف شد. قتل جسد سر بریده زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات اولیه پلیس نشان داد که جرد جیمز دیکوس، 23 ساله، و انجی دیاز، 21 ساله، که به تازگی ازدواج کرده بودند، در خانه والدین انجی زندگی می کردند. اتاق ساکن بوده و در زمان جنایت در منزل نبوده و به مسافرت رفته بودند. بدین ترتیب زندگی کوتاه تازه عروس در خانه پدری به پایان رسید.

به گفته یکی از همسایه ها و با توجه به تحقیقات پلیسی مشخص شد انگی بارها با پلیس تماس گرفته است. خشونت در خانه گذاشته بودم. یکی از همسایه ها به پلیس گفت جارد مردی خشن بود و حتی بارها والدین همسرش را تهدید کرده بود.

سپس دستگیری جارد در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای یافتن مخفیگاه وی آغاز شد. ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد قاتل در خارج از شهر مخفی شده است. در نتیجه در ژانویه 2023، کارآگاهان به مخفیگاه وی رفته و او را دستگیر کردند. این مرد در بازجویی های پلیس به قتل همسرش اعتراف کرد.

پلیس تگزاس به طور علنی انگیزه این اقدام وحشتناک را فاش نکرد. علاوه بر این، علیرغم اظهارات دادستان جنایی والر مبنی بر وجود مشکلاتی در سلامت روانی قاتل، یک روانپزشک اعلام کرد که وضعیت جارد برای محاکمه خوب است.

بدین ترتیب جرد چهارشنبه گذشته به دلیل قتل وحشیانه همسرش به ۴۰ سال زندان محکوم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.