افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

قتل عام در بیت لاهیه غزه توسط اسرائیل

  • کد خبر : 411040
قتل عام در بیت لاهیه غزه توسط اسرائیل

آفتاب نیوز: شمال غزه پس از 23 روز همچنان در زیر آتش شدید و محاصره کامل ارتش صهیونیستی قرار دارد. حمله ای که تاکنون بیش از 800 شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است. در آخرین مورد، جنگنده های ارتش اشغالگر بعد از ظهر شنبه به پنج آپارتمان مسکونی در شهر بیت لاهیه حمله کردند […]

آفتاب نیوز:

شمال غزه پس از 23 روز همچنان در زیر آتش شدید و محاصره کامل ارتش صهیونیستی قرار دارد. حمله ای که تاکنون بیش از 800 شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

در آخرین مورد، جنگنده های ارتش اشغالگر بعد از ظهر شنبه به پنج آپارتمان مسکونی در شهر بیت لاهیه حمله کردند که در نتیجه آن 35 شهید و ده ها مجروح برجای گذاشتند.

در جنایت دیگری که اواخر بعدازظهر شنبه رخ داد، چهار آپارتمان دیگر بمباران شد و طبق آخرین گزارش ها، 35 شهید در این جنایت جان باختند.

در همین راستا، جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت ده‌ها نفر در بمباران چند منازل مسکونی در شهر «بیت لهیه» اعلام کرد: سکوت، همدستی بین‌المللی و خیانت اعراب را در قبال مردم ایران محکوم می‌کنیم. جنایات دشمن صهیونیستی که آخرین آن کشتار بیت لهیه و ادامه جنایات در شمال نوار غزه در محاصره وحشیانه و خفقان‌آور صهیونیست‌ها است.

حماس افزود: این جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه غیرنظامیان بی گناه و بی دفاع با هدف شکستن اراده مقاومت و به چالش کشیدن ملت ما و در چارچوب آنچه طرح جنایتکارانه «ژنرال ها» برای آوارگی مردم و آوارگی نامیده می شود انجام می شود. شمال را تخلیه کنید

“طرح ژنرال ها” طرحی است که بر اساس آن ارتش اشغالگر شمال غزه را از طریق جاده و محور “نستاریم” واقع در جنوب شهر غزه به دو قسمت تقسیم می کند و تلاش می کند 400 هزار نفر از ساکنان شمال غزه را به غزه تبعید کند. مناطق جنوبی

جهاد اسلامی فلسطین نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این قتل پس از حملات شدید رژیم صهیونیستی به بیمارستان کمال عدوان صورت گرفت که در آن دشمن صهیونیستی این بیمارستان را به مسلخ تبدیل کرد و به این ترتیب نفرت خود را نسبت به فلسطینیان نشان داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.