افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

قتل زن جوان در سناریوی تلخ برادرش / شرط جالب بخشش اعدام

  • کد خبر : 197664
قتل زن جوان در سناریوی تلخ برادرش / شرط جالب بخشش اعدام

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا اواخر سال 1392 گزارش 1 آدم کشی خانواده این موضوع را به پلیس اطلاع دادند و با حضور ماموران در محل جنایت با جسد زن جوانی مواجه شدند که از سرش خونریزی داشت. به این ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل برای […]

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا اواخر سال 1392 گزارش 1 آدم کشی خانواده این موضوع را به پلیس اطلاع دادند و با حضور ماموران در محل جنایت با جسد زن جوانی مواجه شدند که از سرش خونریزی داشت.

به این ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد پسر خانواده 21 ساله سال ها. -سالها پیش خواهرش را کشت.

بررسی ها نشان داد مرد جوان در درگیری خواهر 28 ساله خود را هل داد و زن جوان از پله های خانه به پایین سقوط کرد که باعث مرگ تلخ دختر بزرگ خانواده شد.

جوان محبوس در صحنه جنایت در بازجویی های اولیه به بازپرس گفت: اعتیاد شدید دارم، وقتی از شیشه استفاده می کنم متوجه نمی شوم دارم چه کار می کنم. روز حادثه از لیلا پرسیدم. به خاطر پول برای خرید مواد مخدر وقتی او امتناع کرد و او گفت که به من پول نمی دهد، عصبانی شدم و او را از پله ها پایین انداختم.

در ادامه والدین مقتول با توجه به اینکه فرزندشان از کودکی آرامش را سلب کرده بود و همیشه مزاحم بود، از همان ابتدا خواستار قصاص فرزندشان شدند و گفتند به هر حال حاضر به پذیرش آن نیستند.

بر اساس رای صادره، مرد جوان به جرم قتل عمد یک زن مسلمان به قتل و با توجه به درخواست قصاص اولیای دم به اعدام محکوم شد. اجرا صادر شد

در تمام این مدت تلاش شد تا والدین متهم بر عصبانیت فرزندشان غلبه کرده و او را ببخشند، اما تلاش ها نتیجه نداد و متهم یک بار پای چوبه دار رفت، اما خوشبختانه به دلیل عدم حضور پسرش. پدر و مادر در در، لحظه انتقام گرفتن این حکم به تعویق افتاد.

این پرونده در صلاحیت بند 3 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران بود و قاضی این بخش در تحقیقات دقیق و میدانی از زندانیان و مسئولان زندان متوجه شد که متهم در این 10 سال تغییر رفتار داده و از سمت خود استعفا داده است. مواد مخدر و همه از او خوب صحبت می کنند.

در این مرحله تیم صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران و قاضی دادسرا آخرین تلاش خود را به عمل آوردند و اولیای دم متوفی را به دادسرا دعوت کردند و در نهایت خانواده با عفو پسرشان به شرطی موافقت کردند.

در جلسه مذکور، وقتی قاتل جوان از طریق ویدئو کنفرانس صحبت کرد، شرط عفو خانواده اش را پذیرفت.

پدر و مادر دم با توجه به تغییر رفتار پسرشان درخواست کردند که پسرشان طبق شرایطی که خانواده پس از آزادی برای او گذاشته بودند زندگی کند که مرد جوان نیز این شرط را پذیرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.