افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

قتل خونین پسرعمو توسط شاندرگز در تهران

  • کد خبر : 176417
قتل خونین پسرعمو توسط شاندرگز در تهران

به گزارش رکنا، ساعت 10:30 صبح سه شنبه 28 دی ماه گزارش قتل یک مرد جوان محمدجواد شفیعی محقق این خبر را اعلام کرد. در پی این تماس بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی شهرک ولیعصر شدند. وقتی وارد شدند، جسد مردی 22 ساله را دیدند که با ضربات چاقو در نزدیکی یک […]

به گزارش رکنا، ساعت 10:30 صبح سه شنبه 28 دی ماه گزارش قتل یک مرد جوان محمدجواد شفیعی محقق این خبر را اعلام کرد. در پی این تماس بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی شهرک ولیعصر شدند. وقتی وارد شدند، جسد مردی 22 ساله را دیدند که با ضربات چاقو در نزدیکی یک نانوایی کشته شده بود.

قاتل خانواده

رد خون از جسد تا نانوایی وجود داشت که نشان می داد جنایت در مقابل نانوایی رخ داده است. در تحقیقات از نانوا و افرادی که شاهد جنایت بودند، یکی از آنها گفت: مقتول در صف نانوایی ایستاده بود و منتظر خرید نان بود، ناگهان جوانی ظاهر شد که چند سال از او بزرگتر به نظر می رسید مقتول. به او نزدیک شد. آنها همدیگر را می شناختند، مقتول را کناری گرفت و شروع به صحبت کرد. اما لحظاتی بعد صدای درگیری آنها شنیده شد و مرد جوان با چاقو به او زد و فرار کرد. مقتول چند قدمی به سمت او رفت و در نهایت خون آلود روی زمین افتاد.

در تحقیقات میدانی مشخص شد این جوان 22 ساله حافظ نام دارد و در سوپرمارکت مجاور کار می کند. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ صاحب سوپرمارکت رفتند و فروشنده گفت: حافظ برای خرید نان از مغازه خارج شد و دقایقی بعد پسر عمویش بصیر به مغازه آمد و احوال او را جویا شد. به بصیر گفتم که برای خرید نان بیرون رفت و او هم از مغازه بیرون رفت و به دنبال پسر عمویش رفت.

در ادامه تحقیقات با شناسایی خانواده مقتول و تحقیقات از آنها مشخص شد پسر عموی مقتول با وی اختلاف مالی داشته است. با توجه به اظهارات تاجر مقتول و خانواده وی، فرض بر این بود که عامل جنایت پسر عموی مقتول بوده است.

تاریخ با قاچاق.

با مراجعه کارآگاهان جنایی به بصیر متوجه شدند که ساعاتی پیش هراسان 26 ساله به خانه رفته و پس از برداشتن وسایل خانه را ترک کرده است. وقتی عکس او به شاهدان جنایت نشان داده شد، او را شناسایی کردند. در بررسی های بعدی مشخص شد متهم مدتی در ترکیه بوده و از آنجایی که در این سال ها چندین بار به ترکیه و افغانستان سفر کرده است، فرضیه خروج از کشور تقویت شد. در مواجهه با این احتمال، کارآگاهان اداره دهم آگاهی به تحقیق از دوستان و آشنایان بصیر پرداختند و در نهایت متوجه شدند که وی قصد فرار به ماکو را دارد و با یک قاچاقچی همراه است. با مشخص شدن این موضوع، کارآگاهان جنایی در محل حاضر و متهم را دستگیر کردند.

بصیر در تحقیقات اولیه به قتل غیرعمد پسر عمویش اعتراف و با دستور بازپرس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه توجه در حال انجام است.

گفتگو با متهم

چرا پسر عمویت را کشتی؟

او هیچ قصدی برای کشتن نداشت. من بر سر بدهی 1.500.000 تومانی با او اختلاف داشتم، البته بعد از کلی دعوا 500.000 تومان پرداخت کرد اما زیر بار پرداخت 1.000.000 تومان باقی مانده نبود.

یعنی به خاطر یک میلیون تومان او را کشتید؟

می خواستم او را بترسانم اما چاقویی که انداختم به او برخورد کرد. وقتی فهمیدم دستم به خون پسر عمویم آلوده است ترسیدم و به فرار فکر کردم اما قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنم دستگیرم کردند.

چرا حافظ از او وام گرفت؟

چند وقت پیش با او برای کار باربری و کارگری به ترکیه رفتیم. شب ها خوش می گذشتیم و گاهی در باشگاه های ترکیه بازی می کردیم. پسرخاله ام از من پول قرض می کرد تا این بار برنده شود. اما حافظ نواختن بلد نبود و آدم خوش شانسی هم نبود. پولی که از من گرفت یک و نیم میلیون تومان بود.

چرا از ترکیه برگشتی؟

پلیس ترکیه سعی داشت افرادی را که به طور غیرقانونی به آنجا آمده بودند بیرون کند و من ترسیدم و ترکیه را ترک کردم و به نیمروز رفتم. مدتی در نیمروز افغانستان ماندم و سپس به ایران برگشتم و مشغول به کار شدم. او علاوه بر کار به کفاشی و خیاطی نیز می پرداخت.

پسر عموی شما کی وارد ایران شد؟

او مدتی بعد از من به ایران بازگشت. شب قبل از حادثه نزد حافظ رفتم و از او پول خواستم. اما سیلی محکمی به گوشم زد. من هم می خواستم از او مراقبت کنم و صبح با چاقو به دنبالش رفتم. فکر کردم اگر او را بزنم، می توانم پولم را پس بگیرم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.