افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

قتل خونین نوجوان هرمزگانی در محاصره اراذل و اوباش خشن + جزئیات

  • کد خبر : 144487
قتل خونین نوجوان هرمزگانی در محاصره اراذل و اوباش خشن + جزئیات

به گزارش رکنا، عده ای خارجی در جریان درگیری گسترده یک نوجوان ایرانی را در یکی از پارک های بندرعباس کشتند و گوشی گرانقیمت او را سرقت کردند. سرقت دستگیر شدند. سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام درگیری گسترده منجر به قتل از طریق مرکز فوریت […]

به گزارش رکنا، عده ای خارجی در جریان درگیری گسترده یک نوجوان ایرانی را در یکی از پارک های بندرعباس کشتند و گوشی گرانقیمت او را سرقت کردند. سرقت دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام درگیری گسترده منجر به قتل از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در یکی از پارک های شهر بندرعباس، بلافاصله پیگیری شد. در مورد موضوع را در دستور کار قرار دهد. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی به محل حادثه در پارک شهید دباغیان اعزام شدند و در تحقیقات میدانی مشخص شد چند تبعه خارجی با چند نوجوان ایرانی درگیر شدند که در این درگیری یک نوجوان ایرانی مجروح بر اثر ضربات چاقو و مهاجمان فراری و مجروح نیز به بیمارستان منتقل شدند اما به دلیل خونریزی شدید در بیمارستان جان باخت.

با تلاش ماموران، دو متهم تبعه خارجی و دارای سابقه تردد مستمر و مصرف مواد مخدر در پارک بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند و با روش های پلیسی 6 متهم دیگر که در درگیری حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند. . . .

جاویدان افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی به شرکت در نزاع دسته جمعی و درگیری با مقتول اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک دستگاه آیفون از مقتول کشف شد که در جریان درگیری از وی سرقت شده بود. با بررسی های فنی و اطلاعاتی فراوان، قاتل اصلی که با چاقو به مقتول زده بود نیز در بین متهمان شناسایی شد که در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد.

این حادثه در حالی رخ داد که پنجشنبه شب هفته گذشته یک جوان ایرانی در خیابان خرمشهر میبد یزد توسط چند اتباع خارجی به قتل می رسید.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری قاتل در کمتر از 15 ساعت پس از این جنایت خبر داد و گفت: مظنون اصلی که در یکی از محله های شهر یزد مخفی شده بود، شناسایی شد. در کمتر از 15 ساعت و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

«علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز در این خصوص اظهار داشت: پس از قتل این جوان عده ای در سطح شهر با حضور در نماز جمعه خواستار دستگیری و مجازات قاتل شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.