افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

قتل خونین مرد مبتلا به ایدز به دست دوستش در تهران / انگیزه قاتل چه بود؟

  • کد خبر : 194384
قتل خونین مرد مبتلا به ایدز به دست دوستش در تهران / انگیزه قاتل چه بود؟

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اول فروردین ماه سال جاری و پس از کشف آغاز شد بدن خونی مرد 47 ساله ای به نام فرهاد در حمام منزلش در جنوب تهران شروع به کار کرد. شواهد نشان می داد این مرد که تنها زندگی می کرده قربانی جنایت یکی از آشنایانش شده […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اول فروردین ماه سال جاری و پس از کشف آغاز شد بدن خونی مرد 47 ساله ای به نام فرهاد در حمام منزلش در جنوب تهران شروع به کار کرد.

شواهد نشان می داد این مرد که تنها زندگی می کرده قربانی جنایت یکی از آشنایانش شده است.

در اولین گام تحقیقات، ماموران با بررسی تماس های تلفن همراه مقتول متوجه شدند وی آخرین بار با یکی از دوستانش به نام میعاد تماس گرفته است.

بدین ترتیب میاد 27 ساله شناسایی و دستگیر شد و به قتل مردی تنها اعتراف کرد.

او صحنه جنایت را بازسازی کرد و در بند ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه نشست.

در دادگاه

در ابتدای جلسه اولیا، زمانی که درخواست مطرح می شود. انتقام گرفتن آورده شده

وقتی میعاد در برابر قضات ایستاد، این اتهام مطرح شد. آدم کشی او موافقت کرد اما مدعی شد که قصد کشتن فرهاد را نداشته و برای دفاع از خود او را با چاقو زد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: من و فرهاد با هم دوست بودیم و با هم رفت و آمد داشتیم. بارها به خانه اش رفته بودم، اما آخرین باری که به خانه اش رفتم، از صحبت هایش متوجه شدم که او ایدز دارد و آن را از من پنهان کرد.

در این مورد به او اعتراض کردم و با هم دعوا کردیم. با شمشیر به من حمله کرد و گفت: تیغ! ویروس HIV آلوده است. می خواست با تیغ آلوده مرا بزند تا من هم به ایدز مبتلا شوم. به همین دلیل چاقوی آشپزخانه را برداشتم و او را زدم.

وی ادامه داد: باور کنید قصد کشتن او را نداشتم. من فقط می خواستم فرار کنم و خودم را از ابتلا به ایدز نجات دهم. اما او مرا از رفتن منصرف کرد و اجازه نداد از خانه خارج شوم و برای دفاع از جانم او را زدم.

در پایان جلسه قضات وارد اتاق شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده، ادعای دفاع از خود متهم را نپذیرفتند و وی را به قصاص محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.