افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

قتل خونین مرد جوان در محل اجاره ای / این قاتل خونسرد با دستانی خون آلود صحنه جنایت را ترک کرد + عکس

  • کد خبر : 256090
قتل خونین مرد جوان در محل اجاره ای / این قاتل خونسرد با دستانی خون آلود صحنه جنایت را ترک کرد + عکس

به گزارش رکنا، صبح دیروز مردی 22 ساله با سر خون آلود از منزل مسکونی در منطقه خواجه ربیع مشهد خارج شد. وی در همین لحظه به چند نوجوانی که در حال شستن مینی بوس با شلنگ آب بودند نزدیک شد و از آنها خواست که اجازه دهند دست های خون آلودش را بشوید. در […]

به گزارش رکنا، صبح دیروز مردی 22 ساله با سر خون آلود از منزل مسکونی در منطقه خواجه ربیع مشهد خارج شد. وی در همین لحظه به چند نوجوانی که در حال شستن مینی بوس با شلنگ آب بودند نزدیک شد و از آنها خواست که اجازه دهند دست های خون آلودش را بشوید.

در حالی که رهگذران و راننده مینی‌بوس از لکه‌های خون روی دستان او متحیر شده بودند، زن دیگری صاحب یک خانه مسکونی دو طبقه با صحنه وحشتناکی روبرو شد و مردی غرق در خون را در کنار قاب اولی دید. . -کف خانه افتاده است. طولی نکشید که این صحنه های عجیب به پلیس 110 و امدادگران گزارش شد. لحظاتی بعد نیروهای انتظامی به دستور سرهنگ روح ا… شجاعی (رئیس خواجه ربیع) به خیابان شهید یوسف زاده 24 رفتند. کلانتری) و با مشاهده صحنه وحشتناک بلافاصله نزد قاضی ویژه مراجعه کنید قتل عمد مشهد گزارش داد. دقایقی از این حادثه تکان دهنده نگذشته بود که قاضی محمود عارفی راد دستور دستگیری جوانی را که با دستان خون آلود در صحنه جنایت مشاهده شد را صادر کرد و خودش برای تحقیقات میدانی راهی خواجه ربیع شد.

در همین حال گروهی از کارآگاهان با نظارت ستوان یکم سید قطبی ضمن حفظ محل جنایت، جوان 22 ساله ای به نام «مهدی-ن» را شناسایی و دستگیر کردند.

با حضور قاضی 211 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در طبقه اول ساختمان مذکور، تحقیقات گسترده آغاز و مشخص شد مردی 37 ساله معروف به “وحید” مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. کشته شده. آدم کشی قبلا رسیده است. اما ادامه تحقیقات قضایی نشان داد که متهم 22 ساله در وقوع این جنایت هولناک نقش داشته است. به همین دلیل با دستور مقام قضایی برای بیان جزئیات و چگونگی وقوع این ماجرای تکان دهنده به محل قتل هدایت شد.

وی گفت: عمویم پس از طلاق از همسرش و به صورت مجرد این طبقه از منزل مسکونی را اجاره کرد و زن میانسال دیگری نیز در آنجا حضور داشت. من هم زمانی به خانه عمویم آمدم که وحید را نشناختم (کشته شد) و او با دایی ام قرار گذاشت. امروز صبح “وحید” در حال خوردن قرص بود که الکی دستم را گرفت و بین ما درگیر شد. همون موقع همسایه طبقه بالا با سر و صدای ما اومد پایین و بعد من رفتم بیرون و…

با توجه به تناقضات متهم، به دستور «قاضی عارفی راد» وی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت، لذا انگیزه متهم از وقوع این جنایت به دقت مورد بررسی قرار می گیرد، زیرا متهم نسبت به خود اقدام کرده است. به انگیزه ارتکاب جرم به مسائل غیر اخلاقی در اماکن استیجاری، گزارش شد که در بازرسی از محل چندین چاقو و ابزار مصرف مواد مخدر نیز کشف و حادثه جنایت مذکور مورد بررسی قرار گرفت. به تحقیقات تخصصی با دستور محرمانه دادگاه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.