افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

قتل خونین زن مطلقه، پایان چهارمین داستان عاشقانه مرد تهرانی که به من خیانت کرده بود!

  • کد خبر : 183550
قتل خونین زن مطلقه، پایان چهارمین داستان عاشقانه مرد تهرانی که به من خیانت کرده بود!

به گزارش رکنا، او در دادگاه اشک ریخت و مدعی شد مقتول را دوست دارد و نمی خواهد او را بکشد اما تحت تاثیر صحبت های همسایه مرتکب جنایت شده است. قتل یک زن جوان در خانه اش ساعت 13:00 روز 12 مرداد ماه سال جاری مردی ترسیده با اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک […]

به گزارش رکنا، او در دادگاه اشک ریخت و مدعی شد مقتول را دوست دارد و نمی خواهد او را بکشد اما تحت تاثیر صحبت های همسایه مرتکب جنایت شده است.

قتل یک زن جوان در خانه اش

ساعت 13:00 روز 12 مرداد ماه سال جاری مردی ترسیده با اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

گفت با زخم های چاقو وی زنی 40 ساله به نام سارینا را مجروح کرد.

جسد خون آلود سارینا به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد اما صبح روز بعد به دلیل خونریزی شدید جان باخت.

مرد 48 ساله ای به نام کیارش که با اورژانس تماس گرفت خود را عامل این جنایت معرفی کرد و گفت: 4 سال با سارینا رابطه عاشقانه داشتم و می خواستم با او ازدواج کنم اما به او مشکوک شده بودم. رفتار آنها برای مدتی با عصبانیت به خانه اش در خیابان صفایی نارمک رفتم و او را با چاقو زدم.

اگرچه او از بازسازی عمیقا پشیمان بود صحنه جرم پرداخت کرد و کیفرخواست صادر شد.

والدین راضی

در مدت کوتاهی رضایت والدین خود را به دست آورد. به این ترتیب از جنبه عمومی جرم روی میز محاکمه در اتاق 13 دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.

در ابتدای جلسه کیارش 48 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی در مقابل داوران قرار گرفت و گفت: 6 سال بود که از شهرستان به تهران می آمد و من روی ماشین کار می کردم. 4 سال پیش با سارینا که از همسرش جدا شده بود آشنا شدم و به او علاقه مند شدم، در این مدت رابطه عاشقانه ای با هم داشتیم. 70 میلیون تومان از پس اندازم را در این سال ها به او داده بودم و او را همسرم می دانستم اما مدت ها بود که به رفتار او مشکوک بودم. آخرین باری که گفت قرار است بروم بروجرد و خانواده اش را ببینم، باورم شد. اما چند روز بعد همسایه چیزی گفت که از شنیدن آن تعجب کردم. همسایه به من گفت که سارینا در این مدت در تهران بوده و حتی دیشب با مردی با تیبا مشکی به خانه برگشته است که با شنیدن این سخنان کنترل اعصابم را از دست داده و تصمیم به خودکشی گرفتم.

وی ادامه داد: در حال رانندگی در خیابان بودم که به پمپ بنزین رفتم و از یکی از دوستانم در پمپ بنزین درخواست چاقو کردم. قصد داشتم به خانه سارینا بروم و جلوی چشمان او خودکشی کنم. به همین دلیل به خانه سارینا رفتم و موضوع را با او در میان گذاشتم، به او گفتم اما او با ناباوری گفت که دیگر نمی خواهد رابطه اش را با من ادامه دهد، از او خواستم 70 میلیون تومبی را که به او داده ام پس بدهد اما او رد. کنترل اعصابم را از دست دادم و چند ضربه چاقو به او زدم و وقتی سارینا روی زمین افتاد متوجه شدم که اشتباه بزرگی کرده ام و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.

توبه در دادگاه

در حالی که اشک می ریخت گفت: باور کنید من عاشق سارینا بودم و حرف های همسایه باعث شد دیوانه شوم و چنین تصمیمی بگیرم. اصلا نمی خواستم سارینا رو بکشم باور کن رفتم اونجا جلوی چشماش خودکشی کنم. سوگواری

وی ادامه داد: با پرداخت دیه توانستم رضایت والدین را جلب کنم. اکنون از قضات دادگاه تقاضا دارم که مجازاتم را تخفیف دهند.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.