افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

قتل جوان در دنیای مستی ها / در دفاع از همسرم چوب به من دادند + جزئیات

  • کد خبر : 258075
قتل جوان در دنیای مستی ها / در دفاع از همسرم چوب به من دادند + جزئیات

به گزارش رکنا، این اتفاق در بعدازظهر 21 خرداد 1402 رخ داد. درگیری خونین وی در یکی از خیابان های کیانشهر به پلیس گزارش شد. در این درگیری مرد جوانی به نام شاهین از ناحیه سر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. اما ساعتی بعد به دلیل خونریزی شدید جان باخت. بررسی ها […]

به گزارش رکنا، این اتفاق در بعدازظهر 21 خرداد 1402 رخ داد. درگیری خونین وی در یکی از خیابان های کیانشهر به پلیس گزارش شد.

در این درگیری مرد جوانی به نام شاهین از ناحیه سر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. اما ساعتی بعد به دلیل خونریزی شدید جان باخت.

بررسی ها نشان داد بین شاهین و جوانی به نام کیارش درگیری خونینی رخ داده و کیارش پس از درگیری خونین با خودرو از محل متواری شده است.

با اطلاعاتی که شاهدان از خودروی وی به ماموران دادند، ساعتی بعد شناسایی و دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: آن روز به همراه همسرم و چند تن از دوستانم در خیابان مشغول غذا خوردن بودیم. برای نوشیدن ما بودیم. تو ماشین نشسته بودیم و میخواستیم بریم بیرون و خوش بگذرونیم که شاهین اومد. پسری از محله ما بود، از قبل می شناختمش. وقتی متوجه شد که ما مشروب می خوریم، خواست که با ما مشروب بخورد، اما وقتی حال او را دیدم، متوجه شدم که عادی نیست و او قبلا مشروب خورده و مست است. به او گفتم اگر با ما مشروب بخورد حالش بدتر می شود. به همین دلیل به او الکل ندادم. اما او عصبانی شد و به من حمله کرد. در همان زمان همسر 23 ساله ام که در ماشین نشسته بود با دیدن این صحنه با وحشت از ماشین پیاده شد. شاهین می خواست به همسرم حمله کند.

وی ادامه داد: وضعیت روحی و روانی عادی نداشت به همین دلیل از رفتار او می ترسیدم و برای دفاع از همسرم و دوستانم چوبی را که کنار باغ بود برداشتم و به سرش زدم. باور کنید من قصد کشتن او را نداشتم، او را نداشتم و چون می ترسیدم به همسرم و دوستانم نزدیک شود و به آنها آسیب برساند، ضربه ای به سرش زدم. اما من هرگز فکر نمی کردم که این ضربه یک کار باشد و باعث مرگ او شود، من از ترس فرار کردم.

کیارش اقدام به بازسازی صحنه جنایت کرد و پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا به زودی جرمش مشخص شود.

در عین حال اولیای دم متهم با رد ادعای مستی مقتول خواستار قصاص مرگ او شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.