افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

قتل افراد مشهور در فضای مجازی / ماجرا چیست؟

  • کد خبر : 227028
قتل افراد مشهور در فضای مجازی / ماجرا چیست؟

به گزارش رکنا، با وجود قتل های مکرر افراد مشهور در شبکه های اجتماعی عراق پلیس عراق هنوز هیچ سرنخی در این زمینه کشف نکرده است. به گزارش رسانه های عربی، عراق اخیرا شاهد یک سری حملات تروریستی بود که چندین چهره مشهور شبکه های اجتماعی و دیگر افراد مشهور را هدف قرار دادند. در […]

به گزارش رکنا، با وجود قتل های مکرر افراد مشهور در شبکه های اجتماعی عراق پلیس عراق هنوز هیچ سرنخی در این زمینه کشف نکرده است.

به گزارش رسانه های عربی، عراق اخیرا شاهد یک سری حملات تروریستی بود که چندین چهره مشهور شبکه های اجتماعی و دیگر افراد مشهور را هدف قرار دادند.

در میان قربانیان این موج قتل، نام افراد مشهوری چون کرارنوشی، سوعدالعلی، تره فارس، حمودی المطیری، نور ب.م و سمسام از فعالان فضای مجازی در کنار چهره های معروفی چون رفیف الیاسری و راشا دیده می شود. . الحسن، دو متخصص زیبایی که قبلاً کشته شده بودند، قابل مشاهده است.

یک منبع رسمی در وزارت کشور عراق گفت: جنایات قتل چهره های مشهور در فضای مجازی توسط افرادی کاملاً حرفه ای و با تجربه در زمینه ترور و قتل انجام می شود و هیچ رد یا سرنخی که منجر به یافتن آنها شود به دست نیامده است. .

این منبع که خواست نامش فاش نشود به رسانه های عربی گفت: نتیجه گیری کارشناسان نشان می دهد که این قربانیان احتمالا توسط گروه های افراطی کشته شده اند یا جان خود را از دست داده اند.

محمد التمیمی، کارشناس مسائل امنیتی نیز در این زمینه توضیح داد: ترور برخی از شخصیت های معروف چه در فضای مجازی و چه در غیر این صورت کار ساده ای نیست که هرکسی بتواند انجام دهد، این عملیات مستلزم نظارت، رصد و جمع آوری اطلاعات است. . همچنین برای انجام آن نیاز به پوشش و سلاح های خاموش کننده دارد که این خود نشان می دهد که توسط افراد آموزش دیده و حرفه ای انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.