افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

قبل و بعد و بیوگرافی نفیسه روشن / رگ به رگ شدن مغز دنبال کنندگان پس از دیدن عکس او در مالدیو

  • کد خبر : 333024
قبل و بعد و بیوگرافی نفیسه روشن / رگ به رگ شدن مغز دنبال کنندگان پس از دیدن عکس او در مالدیو

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- کم نیستند بازیگران سینما و تلویزیون که به نظر می رسد کمی از این عرصه و فعالیت در این شغل دست کشیده اند و برای خودشان زندگی می کنند. البته اگر این افراد محبوب و مشهور باشند، حتی در زندگی خودشان هم دوباره دیده می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- کم نیستند بازیگران سینما و تلویزیون که به نظر می رسد کمی از این عرصه و فعالیت در این شغل دست کشیده اند و برای خودشان زندگی می کنند. البته اگر این افراد محبوب و مشهور باشند، حتی در زندگی خودشان هم دوباره دیده می شوند و با وجود اینستاگرام، دیدن آن فرد در فیلم یا سریال برای دانستن تغییر چهره و تغییر چهره آنها ضروری نیست. شرایط کار بلکه فقط صفحه اینستاگرامش را فالو کنید، آن وقت حتی صد برابر بهتر شخصیت و سبک زندگی آن بازیگر را خواهید شناخت. به عنوان مثال خانم نفیسه روشن یکی از محبوب ترین هنرمندان این عرصه است که سال هاست به اجرای برنامه می پردازد و خاطرات جذابی را برای عموم خلق می کند. اما در سال های اخیر عمدتا در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام دیده می شوند و با حواشی مختلفی همراه هستند. نفیسه روشن همیشه چهره مورد علاقه خیلی ها بوده و هست. این بازیگر دهه 60 سینما که این روزها 42 ساله می شود با چهره ای بسیار شاد همچنان در اینستاگرام فعال است. او جنجال های زیادی در رابطه با ازدواج داشته است اما مدت هاست که بدون کوچکترین حاشیه ای زندگی می کند. این بازیگر که این روزها او را در سریال «عملیات 125» می بینیم، مدتی پیش به مالدیو سفر کرد و عکس زیبایی گرفت.

بیوگرافی نفیسه روشن

همانطور که گفتیم نفیسه روشن متولد دهه شصت است. وی متولد 23 اردیبهشت 1361 و در تهران به دنیا آمد. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد، در سن 20 سالگی شغل مورد علاقه خود را پیدا کرد و از 19 سالگی با سریال «روزهای به منندانی» شروع کرد و در 25 سالگی شروع به کار کرد. سریال آقاما و معروف شد.

7368746874

نفیسه روشن علاوه بر فعالیت هنری، مدافع سرسخت حیوانات و سفیر دوقلوها نیز هست.

89787

سوابق خانوادگی نفیسه روشن مشخص است

نفیسه روشن اهل تهران و متولد محله باغ صبا این شهر بزرگ است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی و مادرش خانه دار و تنها برادرش نیز مهندس پرواز است. نفیسه روشن بارها با خانواده اش به مشکل خورده است و یک بار به خاطر خیریه مادرش مورد توجه قرار گرفته و بار دیگر به خاطر فحش هایش.

64654

از سنین پایین علاقه زیادی به بازیگری دارد

نفیسه روشن درباره علاقه خود به بازیگری می گوید: دوران راهنمایی و دبیرستان بودم که احساس کردم به بازیگری علاقه دارم. در آن زمان من عضو تئاتر بودم و در مدرسه و در کلاس های پرورش فکری تئاتر انجام می دادم. از آنجا بود که به علاقه ام به بازیگری پی بردم. نفیسه روشن نیز مانند بسیاری از بازیگران دیگر از سنین پایین به علاقه خود به بازیگری پی برد و به یکی از هنرمندان مشهور و جذاب این عرصه تبدیل شد.

8787

کلاس بازیگری، فیلمبرداری و اسب سواری با هم.

عمویم در آن زمان کارگردان بود و به همین دلیل اغلب کتاب های بازیگری را به من معرفی می کرد. این اتفاق افتاد که دانش این بازیگر رو به افزایش بود و بالاخره در کلاس های استاد حمید سااریگیان شرکت کرد.

نفیسه روشن در عین حال جدای از یادگیری بازیگری، کلاس های اسب سواری و تیراندازی را نیز گذراند زیرا می خواست الفبای همه چیز را بداند.

6784654

ازدواج کوتاه نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال 1390 در سن 30 سالگی ازدواج کرد.این بازیگر زن با یک خلبان هواپیمایی به نام بهنام ازدواج کرد اما این زندگی چندان دوام نیاورد.

زندگی سخت با یک خلبان

نفیسه روشن می گوید زندگی با خلبان بسیار سخت است و یکی از مثال های جالب او این است که برای سفرمان یک هفته برنامه ریزی می کنیم، همه چیز را آماده می کنیم و چمدان هایمان را می بندیم، ناگهان همه چیز با یک تماس به هم می خورد. به خصوص در فصولی که پر از سفر است و خبری از تعطیلات نیست.

897

مافیا در سینما

نفیسه روشن نظر چندان مثبتی درباره سینما ندارد و می گوید هنر این مملکت تبدیل به یک باندبازی شده، تبدیل به دایره ای شده که همه از یک حلقه انتخاب می شوند. یادم هست در یک سال 2 قرارداد بستم که در زمان پیش تولید پروژه حذف شد. یکی به این دلیل که فلان بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم بازی کنم و دوم اینکه نقشم را فروختند. یک بازیگر زن چند صد میلیون تومانی پرداخت و نقش اول من را به این راحتی بازی کرد…!

86786



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.