افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

قبل و بعد از مریم مومن / استایلی که او دویست سال پیش آورد با روند فعلی متفاوت است

  • کد خبر : 295421
قبل و بعد از مریم مومن / استایلی که او دویست سال پیش آورد با روند فعلی متفاوت است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- دو سه سالی است که می بینیم بازیگران زن در سال های آرایش بزرگ و معروف، در حالی که آرایش بسیار تند و غلیظ و آرایش مدل دارند، رواج پیدا کرده است. به عنوان مثال خانم مریم رهنما که یک خانم جوان است در دو […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- دو سه سالی است که می بینیم بازیگران زن در سال های آرایش بزرگ و معروف، در حالی که آرایش بسیار تند و غلیظ و آرایش مدل دارند، رواج پیدا کرده است. به عنوان مثال خانم مریم رهنما که یک خانم جوان است در دو سال اخیر به شدت در این مسیر دیده می شود زیرا فعالیت فوق العاده چشمگیری در این زمینه داشته است. در واقع مریم رحمانه با بازیگران زن همکاری می کند و آنها را به عنوان مدل قرار می دهد. حالا این آرایش می تواند برای عروسی یا تولدشان باشد و شاید حتی برای یک رویداد سینمایی که به آن دعوت شده اند. گاهی هم همینطور برای به روز رسانی، چهره های معروف را نامناسب دعوت می کند و با گریم آنها جسور می شود و عکس های حاشیه ساز بازیگران را به اشتراک می گذارد. البته بازیگران زن هم سخت کار می کنند و از این قضیه استقبال کرده اند. مثلا مریم مومن. مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت است که چند سالی است به جمع چهره های معروف جوان می پیوندد.

مریم مومن در واقع در بانوی عمارت به عنوان اولین کار حرفه ای خود به ایفای نقش پرداخت و به دلیل اینکه در نقش اول فخرالزمان در کنار هنرمندان سرشناس دیده شد، بسیار مورد توجه قرار گرفت. خانم بازگر بعدها در حین بازی در سریال خانگی شعبده باز نشان داد که در کمدی استعداد چندانی ندارد و در ژانرهای اجتماعی و جدی موفق تر است. اما در ادامه گفته های قبلی باید متوقف شد. مریم مومن در سریال «بانوی عمارت» نقش یک کولی را بازی کرد و حالا با گریم مریم رهنما به دوران کولی ها سفر کرده است. . اما سوال اینجاست که این کجا و آن کجا؟ مریم مومن که یکی از چهره های دهه 70 محسوب می شود در سال 1377 متولد شد و در 9 سالگی دختر طلاق شد. او در سخنرانی خود اظهار داشت که مادر پدرش یک شبه در دادگاه بزرگ شده و مدافع او بوده است. مریم مومن این روزها فقط 26 سال دارد و هنوز ازدواج نکرده است. او در اینستاگرام بسیار فعال است و با انتشار عکس‌های جدیدش، مردم به مقایسه قبل و بعد از او پرداختند.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.