افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

قبل و بعد از ستاره پسیانی/ شباهت نامرئی جیران به همسر پدرش او را شگفت زده کرد.

  • کد خبر : 300076
قبل و بعد از ستاره پسیانی/ شباهت نامرئی جیران به همسر پدرش او را شگفت زده کرد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بازیگران سینما و تلویزیون کم نیستند که با پارتی خانوادگی وارد این عرصه شده اند. البته گاهی این پارتی بازی به خوبی پیش رفته و استعداد افراد را کشف کرده است، اما بارها دیده شده که نه تنها استعدادی در آن وجود ندارد، بلکه به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بازیگران سینما و تلویزیون کم نیستند که با پارتی خانوادگی وارد این عرصه شده اند. البته گاهی این پارتی بازی به خوبی پیش رفته و استعداد افراد را کشف کرده است، اما بارها دیده شده که نه تنها استعدادی در آن وجود ندارد، بلکه به راحتی با کمک پدر یا مادرش در موقعیت مهمی فعال می شود. . . اما اگر مهارت قابل توجهی نداشته باشید چه فایده ای دارد؟ به عنوان مثال یکی از چهره های فوق العاده جذاب و قدرتمند در این زمینه سه تار پسیانی فرزند آتیلا پسیانی است. سهرا پسیانی بازیگر محبوب و مشهور سینما است که در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. او از سنین خاصی به راحتی و با کمک پدر وارد عرصه بازیگری شد. ستاره پسیانی را می توان یکی از درست ترین پارتی بازی ها به جای سینما دانست که توسط پدری هم سن و سال آتیلا پسیانی تربیت شده است. ستاره پسیانی در چندین پروژه شرکت کرده است که یکی از جسورانه ترین آنها سریال خانگی «جیران» است.

ستاره پایانی این مدل نه نقش منفی دارد و نه مثبت. از آنجایی که این چهره یک میم صورتی متوسط ​​دارد و در حالی که شخصیت او هم داستان خوب و هم بد است، این دقیقاً همان چیزی است که ستاره پاسانی به خوبی می تواند نشان دهد. سال گذشته بود که آتیلا پسیانی هنرمند مشهور و محبوب ایرانی درگذشت و به همین دلیل ستاره پسیانی نیز در این بعد مورد توجه فروانی قرار گرفت. ستاره پسیانی سن زیادی ندارد و متولد 1364 است، بنابراین این روزها 41 ساله است و در شهریور ماه هستیم. سهرا پسیانی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم یدو (1392) و برای بازی در سینما موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن شد. کت چرمی (1401) و من می ترسم (1398) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. سهرا پسیانی شباهت زیادی به مادرش دارد که عکس کودکی او را در آغوش مادرش فاطمه نقوی مشاهده می کنید.

ستاره پسیان

ستاره پسیان

ستاره پسیان

ستاره پسیان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.