افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

قبل و بعد از تولد شقایق دهقان/خانم شیرزاد در ساختمان پزشکان در آلمان با یک خواهر دیگر

  • کد خبر : 277474
قبل و بعد از تولد شقایق دهقان/خانم شیرزاد در ساختمان پزشکان در آلمان با یک خواهر دیگر

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بازیگرانی هستند که مانند پژمان جمشیدی چند بعدی هستند و در آن ها می توان انواع و اقسام نقش ها را از اجتماعی و جدی گرفته تا طنز و منفی دید. از طرفی هنرمندانی مثل آقای پیمان معادی هستند که همیشه در سریال های جدی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بازیگرانی هستند که مانند پژمان جمشیدی چند بعدی هستند و در آن ها می توان انواع و اقسام نقش ها را از اجتماعی و جدی گرفته تا طنز و منفی دید. از طرفی هنرمندانی مثل آقای پیمان معادی هستند که همیشه در سریال های جدی و فیلم های ژانر اجتماعی بازی می کنند و با اینکه سبک طنز دارند اما در نهایت یک قالب کار اجتماعی و جدی است. چند چهره هم هستند مثل خانم شقایق دهقان که همیشه در شخصیت های تاز دیده شده اند و از ابتدا تا انتها این گونه دیده و معروف شده اند. بدون شک کار همه این افراد سخت است و بازیگری یک هنر. شقایق دهقان را بدون یک لغزش می توان به عنوان بازیگر استفاده کرد و او یک کمدین درجه یک است که سال هاست در این عرصه فعالیت می کند اما به نظر می رسد چند سالی است که به این عرصه اهمیتی نمی دهد.

شقایق دهقان مدیری بود که با ایفای نقش در سریال مهران شناخته می شد تا اینکه خانم شیرزاد سریال ساختمان پزشکان را بازی کرد و جنبه جذاب تری را به مخاطب نشان داد. جالب اینجاست که آبروی شقایق دهقان با این همه سابقه کاری یک طرف و خانم شیرزاد در طرف دیگر. شقایق دهقان هنرمند دهه 50 است که در حال حاضر 46 سال سن دارد. وی با مهراب قاسم خانی ازدواج کرده و طلاق گرفته و دارای یک پسر است. او در اینستاگرام بسیار فعال است و مدت ها قبل عکس هایی از او و خواهرش منتشر کرده بود که برخی می گویند در جشن تولد المان گرفته شده است. در زیر می توانید خانم شیزراد پزشکان را بعد از 13 سال تولد در آلمان ببینید.

شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.