افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

قبل از VAR گفتم پنالتی بود / تیم خیبر را زدیم!

  • کد خبر : 372144
قبل از VAR گفتم پنالتی بود / تیم خیبر را زدیم!

به گزارش رکنا از لرستان؛ دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار مقابل خیبر خرم آباد در هفته پنجم گفت: به بازیکنانم بابت بازی ای که انجام دادیم و بردی که به دست آوردیم تبریک می گویم. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و امروز مقابل تیمی سخت بازی کردیم. وی ادامه داد: تیم […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار مقابل خیبر خرم آباد در هفته پنجم گفت: به بازیکنانم بابت بازی ای که انجام دادیم و بردی که به دست آوردیم تبریک می گویم. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و امروز مقابل تیمی سخت بازی کردیم.

وی ادامه داد: تیم خیبر واقعا تیم خوبی است و به مهاجری برای ساخت تیمی قوی و پویا تبریک می گویم. ما با همان سیستم بازی قبل شروع کردیم اما با پیوستن قنبری به خط هافبک خیبر و گرفتن توپ از پشت هافبک های ما، دیدیم که بازی را می باختیم و به همین دلیل در نیمه دوم روش خود را تغییر دادیم. که باعث شد تیم نفس بکشد و نیمه دوم بازی را کنترل کند و به نفع ما تمام کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خیبر موقعیت های زیادی مقابل دروازه ما ایجاد کرد و مهم این بود که به یک پیروزی ارزشمند دست یافتیم. مقابل تیمی خوب، بسیار پویا و پرتلاش بازی کردیم که به مهاجری تبریک می گویم.

وی گفت: زمین بازی کیفیت خوبی نداشت و بازی سازی از دفاع را سخت می کرد و به همین دلیل باید ساده و کم ریسک بازی می کردیم تا مشکلی برایمان پیش نیاید.

اسکوچیچ گفت: ما می توانستیم سه امتیاز مقابل پرسپولیس بگیریم و مستحق شکست مقابل ذوب آهن بودیم اما فوتبال این را نمی داند.

وی گفت: امروز نمی توانم بگویم که تیم من به خاطر شانس در این مسابقه پیروز شده است. به طور کلی، خیلی وقت‌ها در زندگی پیش می‌آید که شما لیاقت چیزی را دارید اما آن را به دست نمی‌آورید.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خیبر تیمی رقابتی و پرانرژی است و هر تیمی که به اینجا می آید بازی سختی دارد.

گفت: نظری به داوری ندارم و می گویم خسته نباشید. همه وظایف خود را دارند و داوران نیز در قبال عدالت مسئول هستند و فکر می کنم امروز قضاوت خوبی داشتند.

اسکوچیچ گفت: اگر بخواهیم در مورد پنالتی های انجام شده در این لیگ صحبت کنیم، پنالتی های خیلی عجیب تری دیده ایم و من اولین پنالتی بازی امروز را دیدم و به VAR گفتم که پنالتی بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.