افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

قالیچه های مدرن مد شده اند / اگر مهمانتان را با فرش هایتان دعوت نکنید زشت هستند

  • کد خبر : 335593
قالیچه های مدرن مد شده اند / اگر مهمانتان را با فرش هایتان دعوت نکنید زشت هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما دوست داریم خونمان را به زیبایی هرچه بیشتر تزیین کنیم تا هم خودمان با دیدن آن غرق لذت شویم و هم چهار نفری که در بین ما از آن تعریف می کنند انرژی و اعتماد به نفسمان را به دست بیاورند، به همین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما دوست داریم خونمان را به زیبایی هرچه بیشتر تزیین کنیم تا هم خودمان با دیدن آن غرق لذت شویم و هم چهار نفری که در بین ما از آن تعریف می کنند انرژی و اعتماد به نفسمان را به دست بیاورند، به همین دلیل است تعداد زیادی از آن لذت ببرید، اما در این میان یک مشکل وجود دارد که یک سری عناصر در دکوراسیون وجود دارد که بسیار ظریف هستند، به همین دلیل باید در انتخاب آن ها که یکی از فرش هاست بسیار دقت و وسواس داشته باشیم. که در هر خانه ای حداقل دو عدد از آن ها را می توانید پیدا کنید و تنوع زیادی دارند، از فرش روی پله گرفته تا فرش جلوی سینک و…

پس با این حساب این آیتم سایزها و طرح های متفاوتی دارد اما در هر صورت بسیار چشم نواز است پس باید در دکوراسیون به درستی قرار گیرد زیرا می تواند مزایای بیشتری نسبت به پوشش کف و زیبایی داشته باشد. به عنوان مثال، می توانید یاد بگیرید که چگونه فرش را قرار دهید تا خانه بزرگتر به نظر برسد، فضا بازتر و بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد، که فوق العاده است. اما قبل از قرار دادن آن در دکوراسیون، باید با توجه به جنبه های مختلف فرش، آن را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. خوب یکی از مواردی که در این زمینه باید به آن توجه کنید ترند فرش مورد نظر شما است. خرید، به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم برخی از گرایش های مدرن را به شما نشان دهیم تا بتوانید ایده خرید داشته باشید و همچنین اطلاعاتی در مورد این کالا که قبل از خرید باید بدانید را به شما می دهیم تا با ما همراه باشید.

فرشی که میخریم باید چه اندازه باشد؟

گفتیم که فرش از نظر طرح و سایز تنوع زیادی دارد اما برای مردم جای سوال است که سایز فرشی که از آنها می خرند باید باشد، خب اول از همه در مورد این روش بگوییم که خیلی ها همه چیز را با موکت می پوشاندند زیرا به نظر آنها بهتر بود و خانه بزرگتر به نظر می رسید، در حالی که امروزه این روش منسوخ شده است و استفاده از آن اصلاً توصیه نمی شود زیرا برعکس است. نتیجه این است که به جای اینکه فضای شما بزرگتر به نظر برسد، اتاق شما را کوچکتر و غمگین تر می کند. همانطور که هست دیده می شود، بنابراین برای جلوگیری از این مشکل باید از دور بودن فرش از دیوار مطمئن شوید. هر اندازه ای که انتخاب می کنید، اما به نظر شما این فاصله چقدر باید باشد؟

خوب باید بگوییم که در خانه های کوچک این فاصله باید 40 سانتی متر باشد و در خانه های کوچک 20 سانتی متر کافی است تا فضای بین فرش و دیوار از آنچه هست جادارتر و زیباتر به نظر برسد.

فرش های مد مدرن.

فرش های مد مدرن.

برای عروس فرش مدرن بخریم یا کلاسیک؟

مشکلی که در مورد دکوراسیون وجود دارد این است که همیشه عناصر کوچک را به جای بزرگ انتخاب می کنند تا این انسجام و هماهنگی در دکوراسیون ایجاد شود، البته نمی خواهیم بگوییم که عناصر کوچک بی اهمیت هستند اما خب، عناصر بزرگ وجود دارند . عناصری که دکوراسیون را تشکیل می دهند و به نوعی هدفشان سبکی است که قرار است دکوراسیون و فرش سلطنتی یا کلاسیک داشته باشد در حالی که اگر می خواهید دکوراسیونی مدرن در فضا داشته باشید باید مبلمان را نیز بر اساس آنها انتخاب کنید. اینها مثلاً فرش های مدرن و مبل راحتی و غیره هستند، بنابراین احتمالاً پاسخ سؤال شما این است که شما تازه وارد دنیای فرش های مدرن شده اید. کلاسیک را انتخاب کنید که در یک کلام بستگی به سبک دکوراسیون مورد نظر شما دارد.

فرش های مد مدرن.

فرش های مد مدرن.

فرش چه رنگی مد است؟

نکته بسیار مهم دیگری که در هنگام خرید فرش باید به آن توجه کنید رنگ آن است زیرا بالاخره این عنصر باید با بسیاری از عناصر دکوراسیون ترکیب شود به همین دلیل مهم است که رنگ با دکوراسیون ترکیب شود اما هر سال یک رنگ در میان فرش ها استفاده می شود عنوان رنگ ترند این است که مردم علاقه خود را به خرید فرش با آن رنگ نشان می دهند و امسال رنگ خاکستری مد شده است.

فرش های مد مدرن.

فرش های مد مدرن.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.