افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

قالیچه جدید عروس/ واقعاً کی می خواهد امسال پا روی این فرش ها بگذارد؟

  • کد خبر : 168633
قالیچه جدید عروس/ واقعاً کی می خواهد امسال پا روی این فرش ها بگذارد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها خیلی ها عجله دارند که خونشان را زیبا کنند و کم کم به عید و خانه شما نزدیک می شویم و خانم های زیادی برای آماده شدن برای سال نو کمبودهای خانه را فهرست می کنند. هر چیزی را می توان فهرست کرد، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها خیلی ها عجله دارند که خونشان را زیبا کنند و کم کم به عید و خانه شما نزدیک می شویم و خانم های زیادی برای آماده شدن برای سال نو کمبودهای خانه را فهرست می کنند. هر چیزی را می توان فهرست کرد، اما امروز می خواهیم در مورد یکی از بزرگ ترین وسایلی که این روزها ممکن است بسیاری از افراد به فکر خرید آن بیفتند، یعنی فرش که یکی از بزرگ ترین وسایل هر خانه ای به حساب می آید، صحبت کنیم. برای هر مکان مدل و سایز متفاوتی وجود دارد، مثلا فرش پله کجا و فرش پذیرایی کجا.

در کل ما ایرانی ها علاقه زیادی داریم که خیلی از جاهای خانه را با قالیچه بپوشانیم و دوست نداریم کف دستمان را روی زمین خشک و سرد بگذاریم که کاملا درست است اما در این بین یک سری فرش وجود دارد. که شاید حتی در خانه هم یادمان نرود که آنها آنجا هستند، اما وقتی نیستند، احساس می‌کنیم که فرش جلوی سینک است. حالا تصور کنید عروسی که این روزها به عروسی نزدیک می شود و می خواهد برای تهیه حصیرهای مختلف برای قسمت های مختلف خونش جهیزیه بخرد چقدر توجه و وسواس دارد، در این مطلب می خواهیم کار این افراد را راحت کنیم. یک سری فرش جدید برای عروس را به عنوان نمونه نشان می دهد و نکاتی را که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید را ذکر می کند تا اگر می خواهید فرش خود را نو کنید ایده بگیرید پس با ما همراه باشید.

فرش ماشینی یا دستبافت را به عنوان جهیزیه بخریم؟

فرش های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که می تواند انتخاب را برای شما سخت کند و شما را وارد دنیای رنگ ها، طرح ها و چاپ ها کند که در نهایت باعث سردرگمی شما می شود که فرش کاشان می تواند یکی از فرش های شما باشد. خوب ها گزینه هایی چون تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی دارد و به طور کلی بسیاری از افرادی که به دنبال خرید جهیزیه عروس هستند، یکی از اولین گزینه های آنها فرش ماشینی کاشان است، البته اگر فرش دیگری را دوست دارید باید به آن توجه کنید. کیفیت الیاف آن که از اکریلیک حرارتی بهتر است و به قیمت آن نیز توجه کنید.

فرش جدید عروس

بنابراین سه مورد از عواملی که در انتخاب شما تعیین کننده خواهد بود، تنوع طرح و چاپ، قیمت و کیفیت فرش است که با توجه به اینکه فرش دستبافت از نظر تنوع طرح و کیفیت خوب است، اما قیمت بالایی دارند، توصیه می کنیم فرش ماشینی را انتخاب کنید، زیرا این فرش ها امروزه علاوه بر دو عامل کیفیت و تنوع، قیمت مناسبی نیز دارند که می تواند رضایت هر کسی را جلب کند و البته شما در حال ساخت هستید. خریدهای کوچک در ابتدای زندگی، و اگر بزرگ هستید، باید قیمت را در نظر بگیرید. همچنین باید اضافه کرد که قالیچه های دستبافت نیاز به نگهداری بیشتری دارند و شستشوی آن ها تخصصی و سخت است و در صورت عدم دقت در هنگام شستشو رنگ ها با هم مخلوط می شوند.

فرش جدید عروس

فرش جدید عروس

فرش جدید عروس

عرض و ضخامت فرش عروس چقدر باید باشد؟

در انتخاب شانه و ضخامت فرش باید دقت کنید زیرا هرچه شانه فرش شما بزرگتر باشد تنوع رنگ و زیبایی طرح و همچنین خاصیت شستشو، شستشو و خشک کردن آن بیشتر می شود. همچنین مثلاً فرش های 700 شانه در مقایسه با فرش های 1200 شانه در حال کاهش هستند که تنوع رنگ کمتری دارند، پرزهای بلندتر و ظرافت کمتری دارند که البته دوام و مقاومت بیشتری دارند. هر چه فرش متراکم تر و شانه شده تر باشد بافت فرش ریزتر و ریزتر می شود و این امر شستشو را دشوارتر می کند.

فرش جدید عروس

فرش جدید عروس

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.