افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

قالیشویی خانگی یا قالیشویی؟ که بهتر است؟

  • کد خبر : 215321
قالیشویی خانگی یا قالیشویی؟  که بهتر است؟

قبل از پاسخ به این سوال، بهتر است به طور کلی کارشناسان را بشناسید. قالیشویی در قم آنها توصیه می کنند فرش ها را حداقل هر 6 تا 12 ماه تمیز کنید. چه از یک حرفه ای استفاده کنید و چه خودتان این کار را انجام دهید. شستشوی منظم فرش لکه های مزاحم، چربی، آلاینده […]

قبل از پاسخ به این سوال، بهتر است به طور کلی کارشناسان را بشناسید. قالیشویی در قم آنها توصیه می کنند فرش ها را حداقل هر 6 تا 12 ماه تمیز کنید. چه از یک حرفه ای استفاده کنید و چه خودتان این کار را انجام دهید.

شستشوی منظم فرش لکه های مزاحم، چربی، آلاینده های حساسیت زا، گرد و غبار و غیره را از بین می برد. تمیز کردن عمیق فرش همچنین می‌تواند میکروب‌ها، گرد و غبار، شوره و مواد حساسیت‌زا را که می‌توانند بر کیفیت هوای داخل خانه یا محل کار شما تأثیر بگذارند، از بین ببرد. علاوه بر این، تمیز کردن منظم فرش می تواند سایش الیاف ناشی از ذرات تیز و سوزاننده ایجاد شده در الیاف را کاهش دهد و عمر فرش شما را حفظ کند.

چه تصمیمی برای استفاده از سرویس؟ قالیشویی در مشهد اگر خودتان دارید یا قصد دارید فرش های خود را بشویید، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.


  1. فرش های بسیار کثیف

اگر فرش های شما لکه های سطحی دارند و کمی کثیف هستند، احتمالاً می توانید خودتان آنها را تمیز کنید. اما اگر فرش های شما بسیار کثیف هستند بهترین راه حل استفاده از خدمات قالیشویی است.

با گذشت زمان، کثیفی، چربی و لکه ها می توانند به عمق الیاف فرش شما نفوذ کنند و تمیز کردن آن را دشوار کنند. یک سرویس قالیشویی حرفه ای که دارای گواهینامه اتحادیه است، مجهز به تجهیزات حرفه ای است و تکنسین های آن برای تمیز کردن فرش شما آموزش دیده اند، می تواند کار شما را بسیار آسان کند و فرش شما را با بالاترین سطح مراقبت و کیفیت ارائه دهد. شستشو


  1. کنترل آسیب

قالیشویی های حرفه ای و دارای گواهینامه می دانند که چگونه فرش شما را بدون آسیب رساندن به رنگ، الیاف یا بافت آن به درستی تمیز کنند. بنابراین، اگر فرش‌های ظریف یا باکیفیتی دارید که می‌خواهید از آن‌ها محافظت کنید، احتمالاً عاقلانه‌تر است که به جای شستن آن‌ها، یک سرویس قالیشویی استخدام کنید.

اگر فرش های خود را در خانه بشویید، احتمالا خشک شدن آنها بیشتر طول می کشد و هر چه فرش بیشتر خشک شود، احتمال رشد کپک، کپک و سایر مواد در الیاف آن بیشتر می شود. یک قالیشویی حرفه ای مانند قالیشویی قم باید بتواند تا حد امکان رطوبت فرش را از بین ببرد تا سریعتر خشک شود.


  1. زمان، کار و هزینه

اگر تصمیم به شستشوی فرش در منزل دارید، قبل از شروع کار مطمئن شوید که تمام وسایل و ابزار لازم را آماده کرده اید. علاوه بر این، احتمالاً باید حداقل یک روز کامل را صرف تمیز کردن فرش های خود کنید. علاوه بر این، شستن فرش در خانه مکمل خوبی برای باغ یا پشت بام خانه است، زیرا باعث خیس شدن سقف و ایجاد مشکل بعدا نمی شود.

اما اگر وقتتان کم است و ترجیح می دهید روز خود را به انجام کاری کمتر زحمت بکشید، باید از یک قالیشویی حرفه ای کمک بگیرید. تکنسین های مجرب و آموزش دیده با سرعت و دقت بیشتری فرش را تمیز می کنند.

همچنین اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، بهتر است به خدمات قالیشویی مراجعه کنید. زیرا هزینه آبی که برای شستشوی فرش در خانه استفاده می شود معمولا بسیار بالاست. همچنین هزینه خرید محصولات شوینده خوب و باکیفیت را در نظر بگیرید که به فرش شما آسیبی نرسانند. این را در نظر بگیرید. وقتی این هزینه ها را با هزینه استفاده از خدمات قالیشویی مقایسه می کنید، قطعا قالیشویی را انتخاب می کنید که ارزان تر و راحت تر باشد.


  1. بوی فرش

اگر بوی عجیبی را در خانه خود استشمام می کنید. ممکن است از فرش شما باشد. الیاف فرش نه تنها کثیفی، بلکه بوهای اطراف را نیز به دام می اندازد. بسیاری از این بوها در برابر محلول های تمیزکننده خانگی یا شستن دست ها در خانه مقاومت می کنند.

خدمات قالیشویی حرفه ای مانند قالیشویی رشت به طور کلی در از بین بردن بوی نامطبوع بهتر عمل می کند. زیرا می تواند بوها و همچنین آلودگی، چربی و لکه ها را از بین ببرد.


  1. ناپدید شدن کامل لکه.

آیا بعد از شستن فرش ها لکه ها دوباره ظاهر شدند؟

اگر به حداقل رساندن نظافت نقطه ای برای شما اولویت دارد یا می خواهید فرش هایتان در آینده کثیف شوند، با یک قالیشویی حرفه ای تماس بگیرید. شوینده های مورد استفاده در قالیشویی های قابل اعتماد یک لایه محکم بر روی سطح فرش ایجاد می کند که بسیار مقاوم در برابر لکه است.

کارخانه قالیشویی.

کارخانه قالیشویی مشهد تمام اتوماتیک بوده و با بهره گیری از مدرن ترین و به روزترین دستگاه ها به صورت مرتب سرویس می شود. می توانید فرش های خود را بدون آسیب رساندن به فرش خود در کارخانه قالیشویی مشهد شستشو دهید. وجود گلخانه های گازی و لوله خشک کن در کارخانه باعث می شود که فرش های شما پس از شستشو کاملا خشک و بدون کپک شوند. استفاده از بهترین مواد شوینده برای شستشوی فرش به ما این امکان را می دهد تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم.

کارخانه قالیشویی.

قالیشویی در مشهد

قالیشویی مشهد از اعضای برجسته اتحادیه قالیشویی ها با 30 سال سابقه کار در زمینه نظافت انواع فرش و موکت خدمات خود را در سراسر تهران ارائه می دهد. ما همیشه با کادری مجرب و با رعایت اصول شستشو و بهداشت اسلامی برای شما پیشنهادهای ویژه ای داریم. با ثبت سفارش از طریق وب سایت ما می توانید از تخفیف های خوبی بهره مند شوید. یا به سرعت با 1864 تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را بخواهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.